Hallo allemaal, Na de stress van afgelopen weken, met de dreigende miskraam en de vele bloedingen, loop ik gigantisch tegen mijzelf aan. Enerzijds ben ik erg opgelucht dat het kindje het goed doet en dqat het bloedverlies minder word, het gepieker is wat minder. Aan de andere kant ben ik nog steeds bang dat het elk moment mis kan gaan. Ik merk dat ik alleen nog maar op de bank hang, het huishouden laat voor wat het is. Mijn dochtertje zit meer voor de tv als anders, en ik ben alleen maar moe,moe moe. Ik heb hoofdpijn ben misselijk en duizelig en kom tot helemaal niets. Een flinke schop onder me kont wil ik me af en toe zelf geven maar zelfs als ik daar over na denk is me dat al teveel. Het lijkt wel of ik in een soort shock terecht ben gekomen en weet niet hoe ik eruit kom. Herkent iemand dit? en heeft iemand tips om me weer op de rails te krijgen? Groetjes Danielle
oh dit herken ik heel erg, ik had het ook, lag alleen maar op de bank zelfs van douchen werd ik al zo moe, verschrikkelijk sinds vorige week voel ik weer energie terugkomen, en daarmee ook de zin om weer wat te doen, ik ben wat langere wandelingen gaan doen met de hond en heb het huishouden weer opgepakt eigenlijk heb ik er niet speciaal iets voor gedaan maar kwam het "vanzelf" eigenlijk terug, wel heb ik in gedachten mezelf een schop gegeven zo van joh hier kan je niet in blijven hangen ik denk dat dat ook helpt, ik ben in ieder geval weer opgekrabbeld van de moeheid, sorry dat ik het over mezelf heb, maar even om uit te leggen, veel sterkte meid, als deze moeheid een beetje overgaat komen ook weer de gedachtes dat je iets wilt gaan doen/moet doen van jezelf en dan lukt het echt wel weer zet hem op he
Ik herken het ook wel idd. Het liefste zit ik de hele dag op de bank met een dekentje en de gordijnen dicht. Moet me zelf echt dwingen om die bank af te komen en heb een paar dingen die ik van mezelf elke dag moet doen. Voor mij werkt dat erg goed. Sterkte ermee en ik hoop dat alles goed daat. Liefs Marijn
Hallo, Ik ben ook zo moe ... na 2u visite hebben trekt mijn buik of ik al 40weken zwanger ben (en heb nog geen buik met 12 weken hoor). Ik heb een groot bloedstolsel boven vruchtzak die groter is dan vruchtzak en baby ... ben erg ongerust ... zit ook steeds alles op te zoeken . Vrijdag heb ik weer een echo ... ben benieuwd of het na 1.5 week rust geslonken is of ...moet ik het ziekenhuis in ? Ik weet ook niet wat me te wachten staat ... ik word gewoon gek van mezelf ! pff
Hoi, Ik herken het ook. Ik heb een miskraam gehad en ben nu aan het wachten op de uitslag van het weefselonderzoek en vrijdag krijg ik te horen of het wel of geen mola zwangerschap was. Ik heb me ertoe gedwongen om halve dagen te werken en dat geeft mij veel afleiding. Als ik thuis kom ben ik erg moe en dan ga ik op de bank liggen met iets lekkers (moet ik niet teveel doen maar nu mag ik dat even van mezelf) Zo is het voor iedereen verschillend, als je maar goed naar je eigen lichaam luisterd. Moe=rusten maar je moet er ook voor zorgen dat het niet alleen neerwaarts gaat. Succes en sterkte