Ik weet zelf niet of ik het moet geloven Wat denken jullie ?? LiveLeak.com - Michael Jackson still alive after helicopter transport to coroner LiveLeak.com - Michael Jackson seen moving inside of helicopter
Sorry, maar ik zie hem echt niet. Ik zou het best begrijpen als hij zichzelf dood liet verklaren om rust te krijgen trouwens, maar ik denk toch echt dat 'ie dood is.
Zou het wel een heel raar iets vinden als hij gewoon nog zou leven en dat ze het in scene zouden hebben gezet .. Maar je weet maar nooit met Amerika
Hoi PoezieQ, Als je goed kijkt zou je bijna zeggen dat hij uit het busje springt met zijn witte blouse en zwarte broek
Oké ik heb even gekeken... Eerste filmpje lijkt inderdaad op Michael Jackson, maar het wel bekend dat Michael een dubbelganger heeft die in veel opzichten op hem lijkt dus ik kan nog steeds niet voor de volle 100% zeggen dat dit dé Michael is.... Tweede filmpje is volgens mij een optisch bedrog, misschien niet bewust door de filmer maar de helicopter draait net als het lijkt dat het lichaam beweegt dus volgens mij beweegt die niet... Maar welk helicopter ritje was dit dan?
Tuurlijk leeft hij nog, net als Elvis Maar ehh, hoe dan ook, voor zn populairiteit is het wel goed dat hij dood verklaard is
Ik zie in de ene een persoon met een zwarte broek, witte blouse en zwart haar, dit kunnen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel mensen zijn In de tweede zie ik iemand met een witte blouse, dit kan iedereen zijn
Zou wel moeilijk voor hem zijn om zich weer anoniem onder de mensen te begeven, plastische chirurgie is niet echt een optie meer...
Was het eerste wat ik zei toen ik hoorde dat hij dood was. Die is echt niet dood! betekend overigens niet dat ik deze filmpjes geloof hoor...had het gewoonw el een goede stunt gevonden en zal er niet eens gek van opkijken als hij echt nog leeft. Maar met 3 kinderen etc. beetje lullig...
Denk niet dat zijn familie dat verdriet heeft gefaked en zeker ze dochtertje niet die zowat instorte op het podium!
michael en 2pac zitte nu gewoon lachend op een onbewoond eiland een jointje te roken nee ff zonder gekheid..waarom geloven mensen deze filmpjes.. hij is gwoon overleden want zoiets kan je niet faken..