jaloezie oude bekende?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamaDenise, 7 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    een oude bekende heb ik verteld dat ik zwanger ben.
    het enige wat zij mij te zeggen heeft is dat ik een abortus moet laten doen,wat ik kan geen kind opvoeden zegt ze!!!
    ik ben gewoon zoooo pissed nu!
    kan wel janken van woede!
    hoe durft ze dit tegen me te zeggen terwijl ik zei dat ik er blij mee ben en trots ben!!
    ik sta echt op punt zo te gaan huilen straks!
    niemand om me heen die ff kan luisteren naar dit lullige gedoe van haar!!!

    mja 1 voordeel...
    ik leer nu echt mn echte vrienden kennen!!!

    X,boze Denise
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Lekker laten lullen!
     
  3. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Nou ja zeg. Zij weet er dus helemaal niks van en kijkt naar haar zelf en dat zij dus eigenlijk geen kind kan opvoeden op haar leeftijd (tenminste dat is wat ik dan denk met zo'n opmerking).

    Gewoon blij wezen en genieten hoor meid!
     
  4. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    tis gewoon zo vreselijk klote!
    je hoopt dat mensen blij voor je zijn en dan flikken ze je dit!
    dat doet echt zo'n pijn!
    ze denk nu ook al dat het erg slecht met me gaat en zo blah blah blah....
    ppfff ga zo maar een potje brullen,en dat kind blokeren op msn.
    zonde van mn tijd zo...
    toch?
     
  5. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Niet huilen! je staat er boven toch?
    Gewoon lekker hard muziekje aanzetten, en even keihard zingen!!

    groetjes
     
  6. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    je hebt eigenlijk gelijk jah haha!
    tis gewoon als ik kwaad ben ga ik janken,maar hou mn traantjes er netjes in ;)
    ze zat ff voor mij alles te bepalen,zo werkt dat niet bij mij!
    en ik ben echt niet gauw kwaad op iemand,dan moet je echt ver gaan,en dit was te ver!
    ik ga in ieder geval maar een heerlijke douche nemen vanavond,en mn vriend maar eens bellen!
    en dan lekker dvdtje kijken op bed ;)
     
  7. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik ben ook zo hoor meis, als ik kwaad ben dan moet ik altijd huilen...
    Ik probeer altijd lekker te dansen en zingen hahahaha dan hoef ik niet te huilen!

    Lekker rustig aan, schijt aan zulke mensen!
     
  8. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Lekker laten gaan, jij weet wel beter, en door dingen die ik gelezen heb, denk ook ik dat jij een goede moeder wordt!!!!

    KOP OP!!

    * Ik ken wel je gevoel, kreeg vorige week van een "oude vriendin" een mail dat ik waardeloos zou zijn als moeder en dat het beter zou zijn dat t bij ons nooit raak zou zijn!
    Ik bedenk me altijd zo, als die mensen dat zeggen, moeten ze wel jaloers zijn, en als ze jaloers zijn, dan moet jouw leven er wel heel leuk uit zien!!! :)
     
  9. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    haha ik volg je advies op en het werkt ;)
    contact heb ik direct verbroken want ik heb niks aan dat soort mensen :rolleyes:
    ik laat dr lekker in dr waarde,ze kan stikken ;)
    leer zo wel echte vrienden kennen,das het voordeel dan weer haha
     
  10. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Precies Denise, laat ze lekker in dr sop gaarkoken. Ze is gewoon stikjaloers.
     
  11. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    gewoon laten lullen, ik heb ook al een heleboel reacties gekregen over dat ik te jong ben, en niet capabel ben een kind op te voeden, hier was ik eerst heeeeel boos over en verdrietig, maar ik zei ik geloof dat ik daar het beste een beslissing over kan maken...

    die mensen hebben jou gewoon niets te bieden, ze zijn gewoon jaloers...als ze zo makkeljk over abortus kan praten, is ze niet goed...!!!
    ga lekker met mensen zijn, die WEL positief zijn...daar heb je wat aan :D
     
  12. veertje

    veertje Fanatiek lid

    Het is gewoon klote om zoiets te horen, maar sta er boven..
    Mijn bloed eigen zus heeft hetzelfde laatst tegen mij gezegt en ik ben nog niet eens zwanger..
    Probeer je er niks van aan te trekken, zulke mensen zijn het niet waard..
     
  13. Simenda

    Simenda Lid

    21 nov 2005
    75
    0
    0
    Ja ik weet hoe je je voeld meid :(

    Wat dacht je van mij, toen ik het voor het eerst aan me broer vertelde, ik kwam notabene net van de abortus kliniek, hij zei tegen mij 'ik hoop dat je een miskraam krijg' :(

    Maar ik heb toch besloten me kindje te houden, laat ze maar praten..

    en echt weet je hoe blij ik nu ben...
     
  14. BlueGirl

    BlueGirl Actief lid

    21 nov 2005
    227
    0
    0
    Enkhuizen
    Ik heb een hele nare jeugd gehad door mijn moeder (ouders gescheiden) en toen ik 19 was zei ik eens tegen een vriendin dat ik heel graag jong kinderen zou willen enzo en als antwoord kreeg ik "als jij een kind krijgt zorg ik dat de kinderbescherming het je afneemt want je moeder heeft jou mishandelt dus zal jij je kind ook wel gaan mishandelen" :confused: ik kreeg toen inderdaad even de neiging iemand te mishandelen haha...

    ik weet hoe erg mijn jeugd is geweest... dan doe ik dat echt niet iemand anders aan... ik was echt woedend op haar... maar ik sta er boven....

    Liefs Wendy
     
  15. Windows

    Windows Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.860
    0
    0

    Wat een raar wijf joh om dat tegen je te zeggen,ik had gezegd:"ze hadden jou moeten aborteren,dit is MIJN kind en groeit in MIJN buik en komt gewoon ter wereld en dat ga ik MET LIEFDE opvoeden"
     
  16. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Jeetje wat een achterlijke reactie zeg!! Niks van aantrekken, jij bent gewoon heerlijk zwanger en blij en gaat gewoon lekker genieten van je zwangerschap! Ze is het niet waard hoor! Zulke mensen hebben het iq van een stoeptegel, die weten niet waar ze over praten. Lekker links laten liggen meid! ;)
     
  17. nathalie1980

    nathalie1980 Actief lid

    8 feb 2006
    107
    0
    0
    callagent
    almere
    dat is natuurlijk ronduit belachelijk dat zij zoiets durft te zeggen aan de andere kant wees blij dat je van haar af bent want met zo´n jaloers type weet je niet wat je kan verwachten en een warm hart naar je kindje toe draagt ze niet dat kan je maar beter nu weten dan veel later als de baby al geboren is en zij al met haar klauwen aan jouw dierbare baby heeft gezeten dus ik zou zeggen wees blij met je kindje geniet van je zwangerschap want het gaat allemaal hard genoeg en omgeef jezelf met mensen die wel om jouw en je kind geven en too the rest screw you

    veel succes toegewenst voor jouw en je baby
     
  18. Mirjanne

    Mirjanne Bekend lid

    2 jan 2006
    554
    1
    18
    Nou jaaa zeg, wat een belachelijke reactie.. Inderdaad meis, sta er lekker boven, laat haar lekker in haar sop gaar koken.. Slaat helemaal nergens op.. jouw kindje is hardstikke welkom, dus waarom zou je dan een slechte moeder zijn?? Kan ik met mijn kop niet bij hoor..

    Je leert zo je echte vrienden wel kennen dus..

    Gewoon lekker van genieten, en niet meer bij haar nadenken..
     
  19. PamEnMarcel

    PamEnMarcel Actief lid

    Sjonge, jonge, wat een vreemde types lopen er eigenlijk rond zeg. Dat zij uberhaupt zoiets durft te zeggen! Wat een lef! Laat haar maar mooi jaloers zijn en laat haar je geluk niet verpesten! Wees blij dat je haar nu leert kennen en dat je van haar af bent.
     
  20. ppa

    ppa Bekend lid

    24 nov 2005
    867
    0
    0
    echt niet normaal dat er zulke mensen rondlopen,
    wel jammer dat je er zo'n manier achter moet komen dat de vriendschap niet is wat je ervan gedacht had
     

Deel Deze Pagina