Ik was 25 jaar toen we besloten te stoppen met de pil. Nu ben ik 27 (in janurari 28) en verwachten wij 13 nov '13 ons eerste kindje
21 zwanger van eerste 22 bevallen 24 zwanger en bevallen van tweede 27 zwanger en 28 als ik ben bevallen van nummer 3
Ben nu 32 en aan het aftellen Had graag jonger moeder willen worden, maar kwam de juiste man niet tegen. Weet wel dat we niet heel veel jaar tussen deze en een eventuele tweede kindje willen hebben zitten, dit omdat ik er natuurlijk ook niet jonger op word Maar heb er geen problemen mee dat het wat later komt dan ik in eerste instantie had gedacht. Het is welkom en de tijd is rijp!
Op een week voor mijn 18e werd ik stiefmoeder , op mijn 20e met de pil gestopt. Nu zwanger (21) en 22 jaar als ik moeder wordt. Als mijn vorige zwangerschap goed was gegaan was ik op mijn 21e moeder geworden. Mijn vriend is trouwens nu 36 en wordt op zijn 37e weer papa. We hebben bewust gekozen om vroeg te beginnen omdat mijn vriend niet op zijn 40e vader wilden worden maar sommige dingen kan je niet helemaal plannen. Mijn vriend was dus bijna 35 toen we stopte met de pil. Als het aan hem had gelegen was het nog eerder maar ik wilden eerst een beetje huisje boompje beestje.
Ik ben 30 als die kleine is uitgerekend. Prima leeftijd m.i., we hebben lekke alles op orde, goede basis.