Komt dt bij sommige bekend voor?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lieverdjuh, 15 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

10 aug 2006
    568
    0
    0
    Hallo,

Ik mag over 4 dagen testen.

Na me eisprong voel ik me als maar raar.
    Me eisprong had ik op 5augustus.

Ik voel me zo anders.
    Me buik is opgezet en voelt heel hard aan.
    In de nacht slaap ik moeilijk omdat ik dan een soort ''trekkingen voel vanuit me rug naar me zij toe'' en als ik dan op me rug ga liggen voel ik het wat minder.
    Me borsten voelen wat gevoelig en wat opgezwollen en ik zie veel aders rond om me borsten.
    Ik heb iedere dag wel last van trekkingen en steken in me zij zeg maar iets naast me navel. De ene keer aan de ene kant en dan opeens weer naar de andere kant.
    Me borsten voelen branderig aan.
    Ik plas ontzettend veel, veel meer dan normaal.
    Ik wordt meestal rond half7 in de ochtend wakker om te plassen dat heb ik nog nooit gehad. Meestal slaap ik heel de nacht door.
    Waar ik het meeste last van hem zijn die trekkingen het gaat me onderrug door en zo door naar me zij.
    Ik moet 19augustus ongesteld worden.
    Als ik dit al vanaf 5augustus heb kan het toch geen menstruatiepijn zijn? Het voelt ook anders aan dan menstruatiepijn.

Over 4dagen mag ik testen.
    Maar ben toch benieuwd of iemand dit al een keer heeft meegemaakt.

Veel liefs

2. debbie1983

debbie1983 Actief lid

21 apr 2006
    294
    0
    0
    hoi

het zou een zwangerschap kunnen zijn.. vooral die aders en plassen doe nbij mij een belletje rinkelen.. maar het hoeft ook niet zo te zijn.. maar als je dus al zwanger bent en je voelt die klachten dan kun je al wel testen denk ik.. want dan ben je immer als een paar dagen zwanger.. het kan ook gewoon komen doordat je bezig bent met zwanger worden.. je merkt altijd van alles dan..

afwachten of testen dus ;)

3. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

10 aug 2006
    568
    0
    0
    Bedankt voor het reageren.
    Ja dat hoor ik vaker , maar ik denk niet dat ik zomaar die steken voel je kan ze er niet zomaar bij denken.
    Ik heb er wel vaker last van gehad, maar dit keer voelt het voor mij zo anders aan. Vooral die trekkingen en die kloppingen in me buik.
    Ik had een soort zwangerschapstestje gedaan op internet en daar stondt dat ik al 4weken zwanger zal zijn.
    Kan je met 4weken dan al een buikje krijgen daar ben ik ook benieuwd naar? en kan je dan al symptonen voelen?

Veel liefs

4. debbie1983

debbie1983 Actief lid

21 apr 2006
    294
    0
    0
    ik merkte toen ik nog niet wist dat ik zwanger was dat mijn broeken al strakker zaten en de klachtjes kunnen ook gelijk beginnen dat had ik ook al vordat ik door had dat ik zwanger was ik had dus een paar dagen voor nod plassen,aders en heeeel erg moe zijn, de hele dag honger hebben en last van me rug en de hele dag een onigevoel hebben

5. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

10 aug 2006
    568
    0
    0
    Oke dan. En ik heb nog heel erg veel last van witte slijm het is dun maar niet rekbaar moet dat altijd zo zijn? Het is wel heel doorzichtig.

Deel Deze Pagina