Hier een ventje van bijna 1 jaar en hij draagt een 86/92. Bij de geboorte was hij 48,5cm en 3kg450, nu is hij ongeveer 12 kilo en ongeveer 80cm (8 november moet ik naar de weeg) Gisteren zijn eerste schoentjes gaan kopen...dan verschoot ik pas. Meneer heeft een 23 in zijn schoentjes!!!!
Mijn zoontje zit nu in 74 en 80. Ligt net aan hoe het valt. Hij is 11maanden. Laatste keer was hij 75cm en 8400 gram. Moet binnenkort weer heen.
Jayden zat ook rond de 5 maanden in maat 74/80. Nu heeft hij 86, 92. Shirtjes is maatje 86 en broek vaak 86 maar soms 92.
hahaha jij hebt dus ook zo'n lekkere grote baby Hier ook maatje 23 van schoentjes haha, bizar eigenlijk hoe snel het gaat..
dochter is 2 maanden en zit nog en 50/56 (echte 56 is nog te groot) zoon had met zijn eerste verjaardag 74 aan met zijn 2de verjaardag 86 en hij gaat nu over op 92 beide warenrond de 7 pond
Onze dochter is 4 maanden en zit in 68, maar dat gaat niet heel lang meer duren. Is een bolle ze woog bij de geboorte 3345gram en 51cm, dus gemiddeld. Morgen moet ze naar het CB, maar gok dat ze boven de 4 kilo zit en rond de 65cm ofzo..
dochter is nu 18 maand en zit net in maat 74(moet ze voor de lengte hebben maar niet voor de omvang). ze is nu 78 cm en 8,6 kilo bij de geboorte was ze 49 cm en 3250 gram. rokjes kan ze maat 56 nog aan en (leggings ook alleen worden die dan te kort voor de winter). haar 1e schoentjes waren maat 18(vlak na haar verjaardag) nu schoetjes gekocht maat 19.
Jayden is ook ongeveer die lengte en heeft ook 86/92 maar dan meer van broeken. van shirts heeft hij 80/86 en nee hij verzuipt er niet in haha
kan me er echt niets bij voorstellen dus. mijn kerel was rond zijn verjaardag 80 cm, en toen begon ik dus net met maat 80. maat 86/92 had ie echt in verdwenen, tshirts worden jurken en dat soort toestanden.
Hier heeft hij dan erg lange beentjes. Soms bij shirts maatje 80 is het net alsof hij een naveltruitje aan heeft hahaha. Vorige week was hij 78,5 en 11,5 kilo..
Mijn zoontje is 10½ maand en zit al sinds 9 maanden in 74/80 (broeken 74, shirts 80) Hij was met 9½ maand 9.4kg en 71cm. Dus de lengte van het kind hoeft niet perse gelijk te zijn aan kledingmaat. Mijn zoontje heeft een lekker buikje en daardoor moet hij 80 hebben van shirts, anders kruipen ze onwijs omhoog. Mouwen zijn wel vrij lang. Broeken zijn met 74 ook nog lang, maar 68 weer te kort en vooral bij buik te strak. Liever wat ruimer in kleding dan te krap. Ik vind het ook niet lekker zitten als ik een te strak shirtje aanmoet of een te strakke broek.
Leuk om te zien hoe dit zoveel kan verschillen zeg. Ons zoontje is nu 15 maanden en heeft maatje 74, truitjes nu af en toe 80. Ik had laatst 2 broekjes in 80 gekocht maar dat was echt geen gezicht hahaha. Hij heeft ook al echt lang maatje 74. In het voorjaar ook een aantal zomerkleren in maat 80 gekocht maar dat ligt dus nog ongedragen in de kast. Hij was met 14maanden trouwens 76cm en 9.9kg.
Ons zoontje is 5 maanden en 1 week en heeft verschillende maten door elkaar aan Rompers van de hema 74/80 (omdat 62/68 niet meer paste en er zit geen maatje tussen) Z'n lijfje is vrij lang, dus qua lengte zitten ze goed, maar aan de zijkanten heeft 'ie nogal wat ruimte over, hahaha. Shirtjes heeft 'ie 68 en 74 en broekjes vooral 68, maar eentje van 62 past hij ook nog. Het verschilt ook heel erg per merk! Hij weegt nu iets meer dan 8 kilo en is ongeveer 68 cm lang.