Beste allemaal, In 2020 (39 jaar was ik) toen we voor een 2e kindje wilden gaan bleek mijn AMH 0.28 maar de FSH was goed. We wilden net starten met IVF en ik bleek spontaan zwanger We willen heel graag een 3e kindje ins. ( 41 jaar). Onlangs zijn we in het Lumc geweest maar de arts wil zolang ik niet afval geen Ivf doen. Ook vanwege het aantal folikkels ( slechts 3) en leeftijd. Ze zegt steeds de kans op zelf zwanger raken is groter.. Ook is mijn baarmoederslijmvlies gemeten. Dit was kort na mijn menstruatie en 6.2 mm. Dit vond ze ook aan de dunne kant. Zijn er meer dames met vergelijkbare situatie? Zo ja tips? Naar Leiderdorp? Cuypers? Iemand idee of het slijmvlies slecht is? alvast bedankt! Melangela
ik eet koolhydraat beperkt en val 1 kg per week af. Het lumc heeft 1 van de strengste bmi grenzen. De meeste doen 35 maar sommige gaan ook tot 40. zelf zit ik nog op 36. Ik hoop na deze iui doorverwezen te worden voor ivf in het antonius in Utrecht..Afvallen prima maar zoveel tijd is er niet meer.