Leeftijd en zwangerschap

Discussie in 'De lounge' gestart door Kiki, 26 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Ik kreeg de 1e toen ik 26 was de 2e toen ik 28 was en nu waarschijnlijk zwanger van de 3e op mijn 32e (en dat ben ik ook als de baby geboren wordt)
     
  2. Minime

    Minime Actief lid

    29 jul 2005
    120
    0
    0
    Salesadministrator
    Schiedam
    Hai ik ben 33 en in verwachting van mijn eerste, dus ik geloof dat ik toch inderdaad een ouwe geit ben vergeleken bij de meeste

    Knuf Minime
     
  3. Ilja

    Ilja Bekend lid

    24 sep 2005
    516
    0
    0
    Nee hoor ! Ik ben (bijna) 30 en ook zwanger van de eerste dus het valt best mee ;)

    Liefs
    Ilja
     
  4. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    jullie zijn nog broekies in mijn ogen hahahaha ik was 29 van de eerste 30 van de 2de en nu 41 van de 3de dus ........
    zijn jullie nog lekker jong in mijn ogen ;)

    gr debbie
     
  5. tinycazemier

    11 dec 2005
    61
    0
    0
    huisvrouw
    delfzijl
    Dan wil ik er ook nog een schepje bovenop doen....ik was zwanger van de 1ste op m,n 21ste...de 2de kwam toen ik 26 was....en nu word ik op m,n 49ste OMA tussen nu en 2 weken....spannend he!!!

    Tiny/mams
     
  6. Niet meer actief

    Ja dat is ook echt geweldig een jonge oma te zijn hoor. Ik zie het aan mijn moeder zij is nu 49 jaar en heeft 3 kleinkinderen
    1 meisje van 5.5
    1 jongen van bijna 3
    en alysha dan
    en de baby op komst
     
  7. Linda10280

    Linda10280 Fanatiek lid

    6 nov 2005
    1.764
    0
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Leuk hoor...mijn moeder is pas 46 geworden vorige maand en is ook al oma van m'n dochter van 4 en zoon van 6 maanden.
    Heb er zelf ook altijd van genoten een jonge moeder te hebben.
    En hopelijk doen mijn kinderen dat ook :)
     
  8. Selmama

    Selmama Fanatiek lid

    20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Mijn moeder is ook 49 en oma van mijn zoontje van nu ruim 9 maanden.
    Ze was 48 toen ze oma werd.
    Ik heb het ook altijd leuk gevonden om een "jonge" moeder te hebben.
    Ik ben zelf 25.
     
  9. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Ik was 20 toen ik zwanger raakte van de oudste, met 21 jaar een mk, 23 van de jongste en nu 26 en bezig voor een derde. Het is dat ik mijn man pas heb leren kennen toen ik 17 was en we eerst wilden samenwonen en trouwen, anders was ik nog wel jonger geweest denk ik haha, vanaf mijn 16de wilde ik al heel graag een kindje, alleen had ik toen nog geen man, en tja die heb je meestal wel nodig ;)
    Mijn moeder was geloof ik 43 toen ze voor de eerste x oma werd, ook lekker jong dus.

    Liefs Angela.
     
  10. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ikben misschien 21 als ons kleintje er is.
    ik denk dat het van veel omstandigheden afhangt van de leeftijd, ik wilde altijd al graag jong moeder worden dat is dus zo geworden ookal was het niet gepland.
    maar het hangt er ook vanaf wanneer je je vriend leert kennen en wanneer je er zelf klaar voor bent.

    groetjes Talia
     
  11. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Mijn moeder werd op haar 43ste voor de eerste keer oma. Ze had mijn zus op haar 17de gekregen en was net 26 jaar toen ze haar zoontje kreeg. Ze vindt het ook helemaal niet erg om een jonge oma te zijn. Maar ze vindt het wel aan een kant niet zo leuk dat ze zo vaak moet zeggen tegen haar kleinzoon, nee je kunt niet komen oma moet werken.

    Nenske
     

Deel Deze Pagina