Ik ben 26 en al 2,5 jaar bezig. Wel in die tijd 3 miskramen gehad. Onderzoeken gehad bij de gynaecoloog en beide mankeren we niets dus in feite pech, dus we houden moed!
bij de eerste was ik 24 en in de 3de maand zwanger. bij de 2de was ik 26 en meteen de eerste keer zwanger. nu ben ik 33 en heb 18 april mijn spiraal laten verwijderen en ga nu beginnen aan de 2de ronde of eigenlijk de eerste.
Ik ben 27, mijn man is 30 en wij zijn nu precies een jaar bezig voor ons eerste kindje... het is zooooo welkom! succes voor alle dames die nog zwanger proberen te worden en gefeliciteerd voor alle dames die zwanger zijn!
Ik was 19 bij mijn eerste kindje en heeft 9 maanden geduurd. Nu bezig voor 2e, ben 20 en zit in ronde 2... Liefs
Ik ben 22 jaar, m'n verloofde 25 jaar en we zitten in ronde 2, 1e kindje. (en wij zitten nu in spanning, aangezien vandaag m'n NOD is, en ik nog niet ongesteld ben).
ik ben 28 en mijn vriend 29. We zijn 10 maanden bezig en al 4 maanden in de MMM, helaas nog niet zwanger..
28 jaar toen ik in de eerste ronde zwanger werd van mijn dochtertje! nu bijna 32 en bezig met ronde 7 voor een tweede wondertje
Bij de eerste was ik 20 en de tweede ronde raak. Bij de tweede was ik 21 en de eerste ronde raak. Hoe lang of hoe snel het deze keer zal gaan verlopen ben ik ook nieuwsgierig naar. Ben vorige week met de pil gestopt en gisteren ongesteld geworden. Ik ben nu 25.