Bij de eerste: 28 jaar ronde 2 Bij de tweede: 30 jaar ronde 1 En dat met een zeer onregelmatige cyclus, echte wondertjes dus!
de eerste was het in de vierde ronde raak (in de eerste ronde met ovutest). toen was ik 31. nu ben ik 33, zit in zesde ronde voor tweede kindje.
1e zwangerschap 3de ronde MA 2e zwangerschap 1ste ronde miskraam heb net alle uitslagen van gyn. gehad en alles was gelukkig goed. zit nu dus weer in ronde 1 maar hebben besloten om het even rustig aan te doen, het is me allemaal niet in de koude kleren gaan zitten
Ik ben 35 jaar en hier was het in de 2e ronde al raak, helaas een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Inmiddels ronde 11 en nog altijd niet zwanger..Ik mis 1 eileider en mijn leeftijd?? Vind het erg lastig te verwerken dat het hier de tweede ronde raak was en nu steeds maand op maand teleurstelling. Ik dacht toen heel enthousiast: "jammer van die bbz maar ik ben toch zo weer zwanger", niet dus
Hey Tuttie, Lees dit kleine verhaaltje van je en krijg er gewoon even kippevel van Heel veel sterkte, en denk aan jezelf. Knuffel vanuit hier!! Liefs
@roos76: Bij jou ook al zo'n verheel waar je kippelvel van krijgt. Hopelijk mag het bij jullie ook snel raak zijn. Duim voor jullie. Knuffel
bij onze eerste was ik 22 jaar, na 17 rondes (spontaan) zwanger. De 2e keer 26 jaar, 2e ronde raak, helaas miskraam Van onze zoon was ik 2 rondes na m'n mk zwanger, toen 27 jaar. En nu ben ik 30 geworden, en was in 1 keer zwanger
Ik was 20 (nu23) toen gingen proberen en ventje 25(nu28).. Ondertussen 3 jaar bezig (op een paar dagen na) en ook al hele tijd mmm.. Succes voor alle niet zwangere
Ik ben 24, in januari 2011 gestopt met de pil. De 1e keer gelijk raak. Helaas geeindigd in een MA bij 11 weken. Nu weer in de 1e ronde. Succes allemaal!!
Bij de eerste (ongepland maar héél gewenst) was ik 17, dus de '1e ronde'. Bij de tweede was/ben ik 19 en deze keer raak in de 2e ronde.
ik ben nu 33 jaar mijn man 30 we begonnen op mijn 30 ste verjaardag maar ben ander half jaar erg ziek geweest waardoor ik niet mocht en kon zwanger worden.. zeg dat we nuuuuu dan ander half bezig zijn met het ziek zijn er af geteld,, ben zeker 1 jaar a anderhalf jaar uit de roulatie geweest . lopen nu bij een vruchtbaarheid kliniek man blijkt geen goede zwemmers te hebben waardoor we wel zwanger zouden kunnen raken maar erg lang kan duren en het is voor mijn belang dat het wat opgeschroeft word. groetsss
ik ben nu 29, zit in m'n 2e ronde en ik hoop zwanger te worden van m'n eerste kindje... Manlief is een stukkie ouder.
Ik was 27 toen ik zwanger werd van de 1e in de 1e ronde Ik ben nu net 30 en we hebben deze maand een kansje gewaagd voor de tweede. Mocht ik niet zwanger zijn dan tillen we het twee maanden verder & gaan we aan het echte werk beginnen
Bij mijn eerste toen ik 26 jaar was was ik bij de eerste ronde zwanger,nu zoveel jaar later op mijn 41 ste bij de 3e ronde zwanger.