ik 27 mijn man 28. In Maart gestopt met de pil en ook ongesteld geworden (onttrekkingsbloeding). Toen na 43 dagen voor het eerst zelf ongesteld geworden....nu ronde 2, al dag 62... en nog geen ongesteldheid te bekennen, volgens de huisarts hoort het allemaal nog bij ontpillen .... zal dus nog wel ff gaan duren allemaal..
Ik ben 30 (bijna 31). De 1e keer was 't bij mij na 13 maanden raak en dat is helaas mis gegaan.... Nu in ronde 1 voor de 2e poging. Ik ben benieuwd. Hoop dat het nu sneller gaat.
Ik 30 en mijn man 31 jaar. Ik ben net begonnen met de ovulatietesten van sensitest. We hopen dat we snel op een roze wolk zitten. Groetjes Siri1981
Ik ben 34 en na een half jaar luk raak klussen. Nu voor het eerst gericht geklusd op de vruchtbare dagen!! Bezig voor het eerste kindje.
Ik ben 26 en manlief is 31. Bijna 2 jaar geleden gestopt met de pil en helaas geen zwangerschap in die tijd. Nu over een paar weken een tweede pilstop en dan hopelijk wel snel een zwangerschap. Nu tijdelijk aan de pil i.v.m. operatie en pijnstilling die je absoluut niet bij een zwangerschap kan gebruiken. Dus al het zekere voor het onzekere.
Ik ben 24 en mijn partner is 38.. We zijn al bijna 5 jaar gelukkig... In april gestopt met de pil en nu bezig met 2e ronde.. Succes allemaal!!!
ik ben net 30 (sinds 1 maand) en mijn vriend is 31. 3-3 gestopt met de pil en nu serieus bezig...ronde 1 net voorbij...op naar ronde 2 dus. Iedereen heel veel suc6!!!
Ik ben 29 (bijna 30) en precies een jaar bezig. Ronde twaalf dus. Mijn partner is 29. Overigens heb ik nooit de pil geslikt dus heb niet hoeven te ontpillen.
Zou kunnen zijn van het ontpillen, maar het hoeft niet. Als het te lang duurt of je blijft hele onregelmatige en lange cyclussen hebben, weer aan de bel trekken hoor. Ik vind dag 62 behoorlijk lang... Ik wil je niet ongerust maken hoor, maar dokters gooien het graag op ontpillen terwijl het in 8 van de 10 gevallen niet eens om ontpillen gaat.
ik ben 26 jaar en ben al 2 jaar bezig om zwanger te worden. in middels zakt de moed in mn schoenen,maar helemaal los laten lukt ook nog niet.
Ik 23, man 27, en volgende maand 3 jaar bezig waarvan 2 jaar ziekenhuis. Zie nickname, en onderschrift..
bij de 1e eigelijk niet bijgehouden hoeveel maanden. in april begonnen van we zien wel, in juli getrouwd en in september kwam ik zwanger terug van de huwelijksreis. Toen de 1e 3 maanden was wilde we een 2e. Maar ik was pas na 12 maanden weer zwanger. Toen de 2e 3 maanden was werd ik zwanger van de 3e, helaas werd dit een miskraam. 4 maanden na de miskraam was ik weer zwanger en deze ik goed gegaan. Dus het kan alle kanten op, het kan lang duren maar dat hoeft zeker niet bij iedere zwangerschap zo te zijn.
Ik was bijna 22 jaar toen ik begon en ben bijna 2 jaar bezig geweest, doordat ik pcos had. Ik hoop dat het snel raak is!!
Ik ben 29 en nu ongeveer 10 maanden actief bezig. Ik bleek PCOS te hebben na tal van lichamelijke klachten na het stoppen met de nuvaring, dus ik reken er nu op dat het helaas eventueel lang kan gaan duren.
Ik ben 24 jaar en we zitten nu in ronde 10, maar heb het gevoel dat ik nu sinds de 3e maand een beetje ontpilt ben.
Hoii,, Inmiddels ben ik al aan de 10e maand gekomen.. helaas nogsteeds niet zwanger.. ik heb ook ovulatie testen geprobeerd..(maar eigelijk nog niet hoe het moet).. ik probeerde het alleen in de dagen dat ik vruchtbaar moest zijn, maar hij geeft gewoon niets aan.. ik moet er wel bij zeggen dat ik nog steeds onregematig ongesteld ben,, en dat is niet leuk als het allemaal wilt uitrekenen.. ik wordt volgende week 21 jaar..