Hallo dames! Ik had een paar vraagjes! Wanneer zijn jullie gestopt met anticonceptie ? Dus hoelang zijn jullie nu bezig met zwanger worden? En wat is de leeftijd van jou en je partner? Ik ben 22 jaar m'n vriend is 29 jaar. We zijn vanaf september 2010 bezig met zwanger worden! Dus zitten nu op 10 maanden! Ik zie het ZOOOOOO somber in Liefs Jaysa
ja is wel lang ! maar opzich valt het wel mee hoor , je hebt nog wel even! ik ben 22 jaar en mijn vriend 26.. we zijn nu de 3e ronde ingegaag
heb je al eens een ovulatietest gedaan? dat heb ik toen gedaan om te zien of ik wel een eisprong had en uiteindelijk heeft het mij geholpen om zwanger te worden. ik had zelf een hele onregelmatige cyclus en was bijna een half jaar bezig. ik denk zelf dat als ik die ovulatietest niet had gedaan het misschien nog langer geduurd had. ik zeg niet dat je garanties hebt maar je krijgt wel een indicatie. ik heb wel 17 dagen achter elkaar moeten testen voordat ik een posititeve test had dus als je het doet bestel er een stuk of 25.. Mijn vriend en ik waren beiden 28
ik ben er 32 mijn vriend 37! pil gestopt april 2010 en echt bezig sinds februari 2011 en iedere maand stress stress en ontgoocheling!
Ik ben 25 en mijn man 39 we zijn op 1-1-09 gestopt met anticonceptie en na 3 behandelingen in de mmm was ik in dec '10 zwanger,helaas werd dat een miskraam en hebben we even de behandelingen stop gezet. zo'n 15 weken terug besloten we weer opnieuw evoor te gaan en de behandelingen weer te staten alleen dan wel met andere medicatie omdat de eerdere gebruikte niet aansloeg. Ik zou voor medicatie even een testje moeten doen en oen was ik spontaan zwanger! en ben ik in eind dec dit jaar uitgerekend na totaal van 31 maanden bezig te zijn geweest. Ik bleek trouwens PCO te hebben en menstrueerde niet tot nauewelijks uitmezelf na het stoppen met de pil vandaar de mmm
Ik ben 36 en mijn man 33. 1ex in ronde 4 zwanger. Helaas werd dat met 6 weken een MK. De 1e ronde daarna gelijk weer zwanger.
Ik ben 26, vriend is 28. Ik ben in februari gestopt met de pil. Eerste drie maanden condooms gebruikt. Zit nu in ronde drie. Vind het nu al lang duren (is natuurlijk helemaal niet zo), dus kan me voorstellen hoe het moet voelen als het tien maanden duurt...
ik ben 25 en mn vriend word 31 volgende week zitten nu in de 2de ronde, zou geweldig zijn als ik hem met zn verjaardag een positieve test kan geven!!!
Ik heb 24, mijn vriend is 25. We zijn nu vanaf januari 2011 bezig... tot dusver nog geen geluk.... succes allemaal!!!
Hee Jaysa, Vorige week een miskraam gehad. Heeft 7e rondes geduurt voordat ik zwanger was. Ik ben 19 en mijn vriend 22. Kan me goed voorstellen dat je elke maand gestresst raakt, dat had ik ook. Het hoeft nog niks te betekenen maar ik zou in ieder geval wel ovulatietesten gebruiken dan weet je in ieder geval of je een ei-sprong hebt gehad. Hoop in ieder geval dat het binnen kort raak voor je is! Liefs, zomerrr
27 en ik was 1e ronde zwanger, helaas ma geworden inmiddels zit ik in de 3e ronde hierna. bij mijn dochter was ik 25 en heeft het 7mnd (6 rondes) geduurd.
Na 12 maanden konden wij via de huisarts terecht bij een gynaecoloog. Daar was het probleem snel gesignaleerd en met de juiste medicijnen was ik in de tweede ronde zwanger van onze zoon. Als je je zo somber voelt is het misschien een idee om dit te bespreken met de huisarts? Voor de cijfers: Ik 30 / man 37 jaar En zijn nu in de 2e ronde voor ons 2e kindje. Succes!
Hoi hoi, mijn vriend en ik zijn beiden 27 jaar en we zitten in ronde 1 voor ons eerste kindje. 22 juni ben ik gestopt met de pil
Ik ben 23 en mijn vriend 24.. Met de pil gestopt in september 2008. dus zo´n 2 en half jaar bezig....