Hallo allemaal, Zo als jullie kunnen lezen ben ik benieuwd wie er zwanger was ondanks negatieve zwangersschapstesten.. Ook ben ik benieuwd wanneer jullie dan wel positief testen.. Ik ben nu zelf al ruim 10 dagen overtijd.. Nooit eerder gehad.. Maar de testen blijven negatief!! Liefs Hel00n
hier 1, maar dat was dan al in 2008, div testen gehad div merken, maar niks. pas in het zh bij de echo zagen we dat ik zwanger en toch pas met een week of 10 a 12 een positieve test
Zo das wel heel laat!! Had je al wel symptomen.. Enne bij hoeveel weken een echo?? Konden ze hè ook niet in je bloed vinden??
Hoi, ik ben vorig jaar 10 dagen overtijd geweest en dat ben ik normaal nooit. Ik heb niet positief getest en werd ook gewoon ongesteld. Waarschijnlijk heb ik heel laat een ei gehad, de cyclus erop ben ik gaan tempen en toen had ik laat een ei en werd ik daardoor 6 dagen overtijd. Succes, hopelijk heb jij wel een posi test! X Miek
ik had totaal geen symptonen. ik had namelijk in feb een miskraam gehad niet meer ongi geweest daarna, toch maar een paar keer wat testen gedaan voor zekerheid, bij de ha pillen gekregen om mijn ongi op te wekken, die werkten niet. toen zh voor echo om te kijken wat er mis was, eerst teleurstelledn nieuws gekregen, van idd er zit nog een vruchtje die moeten we weg halen, maar ineens zag hij een hartjekloppen. ik bleek toen 5,5 wk zwanger te zijn. ze hebben niet eens via het bloed getest. enige waar ik last van had was rugpijn (maar heb paar keer psit gehad dus gaf ik geen gehoor aan) en we deden mee met de avondvierdaagse, en 5 km wat normaal niks was, was nu wel zo zwaar, was bekaf had er moeite mee. halvewege die week echo gehad en dat verklaarde gelijk mij vermoeidheid hahaha.
mooi onderwerp want dat vroeg ik me nou ook net af ik heb altijd een regelmatige cycles als ik niet aan de pil ben kan er bijna de klok op gelijk zetten nu ben ik inmiddels 2dagen overtijd vanochtend getest en negatief het zijn nu pas 2 dagen, maar ik heb mijn ei 2dagen eerder gehad dus ja...... begin nou wel te denken van goh?? hoe zit het??
Zoals je in mijn handtekening kan zien was ik de eerste 4 maanden nadat ik gestopt was ook regelmatig. Daarna duurde mijn cyclus ook opeens lang en had ik meerdere negatieve zw testen. Ik denk dat het gewoon bij het onpillen hoort. Mijn ervaring neemt natuurlijk niet weg dat het bij jou ook een zwangerschap kan zijn, ik duim iig voor je.
Hi, Ik heb hetzelfde. Ben inmiddels 6 dagen overtijd en nog steeds geen ongi. Normaal ben ik echt super regelmatig. Ik heb nog nooit in mijn hele leven een cyclus langer dan 28 dagen gehad! Qua symptomen alleen vollere borsten...
Hier hetzelfde. Nu een weekje overtijd.. Echt vervelend, ook al is het bij ons pas de 2de ronde. Zal blij zijn als ik ongesteld wordt! (of toch zwanger ben natuurlijk )