ik ben 41 jaar, vriend 38, en bij de 4e ronde zwanger. ik heb al een zoon van 16 (met ex) en nu 12 weekjes zwanger
Ik ben 22, en manlief 31.. Na 14 rondes toch maar naar de HA gegaan, en eindelijk na 20 rondes, vandaag gestart in de MMM..
Mijn vriend (37) en ik (29) zitten nu in de derde ronde. Met de HA besproken dat ik, wanneer het niet voor die tijd lukt, wordt doorverwezen naar gyn. als ik in November niet zwanger ben. Dit in verband met mogelijke problemen. Nu proberen zo ontspannen mogelijk te genieten en de natuurlijk haar gang laten gaan.
Hoi, Mijn vriend is 31 en ik ben 26. Ik ben in feb. met de pil gestopt en ongeveer een maand later geen condoom meer. Drie rondes gehad. Mijn cyclus duurt 36 dagen, dus de rondes duren wat langer
Ik ben 25 en mijn man is 36, we zijn sinds september 2009 bezig, maar hebben een pauze gehad van ongeveer een half jaar en zijn sinds een maand weer bezig.. Totaal zitten we dus ongeveer op anderhalf jaar
Mijn man en ik zijn allebei 28 en net begonnen aan ronde 3 voor eerste kindje. Ik ben al dik twee jaar gestopt met de pil, en sinds 21-05 gestopt met gebruik van condooms. Spannend!
ik ben 34, mijn man ook. Bij ons dochtertje was ik de 4e ronde zwanger. Daarna zwanger weer 4e ronde zwanger, werd helaas miskraam. Nu alweer in de 6e ronde na mk...Al bijna een jaar bezig voor de 2e. Klein stapje naar mmm is gezet.
ik 33 en manlief 37...bij dochterlief gestopt met de pil toen ik 25 was en na alle onderzoeken waar bleek dat er bij beide niets mis was na 6 jaar (2008) ineens uit het niets zwanger van onze mooie dochter nu gestopt in oktober 2010 en tot vorige week er niet echt mee bezig geweest, had ook niet het idee al die keren hiervoor dat het wel eens raak kon zijn... maar nu denk ik verdorrie had me lijstje van de vorige keer met pre-klachten toen ik dus zwanger bleek en de dagen ervoor andere dingen merkte dan wat ik normaal had moeten bewaren om te zien of ze overeen komen met nu Ineens vind ik het deze maand heel spannend ondanks dat het dan voor een tweede kindje zou zijn vind ik het allemaal weer net zo opwindend als bij dochterlief hihi
Ik ben 28 en man 30. Sinds september 2010 zijn we bezig voor een derde kindje...helaas tot nu toe geen geluk en gaan nu ronde 10 in. Bij de eerste duurde het een half jaar ( na een miskraam waarbij het de eerste ronde raak was), de tweede bijna 10 maanden en nu zijn we daar net aan voorbij. Bij ons duurt het dus steeds langer bij een volgende kindje.
Ik ben 31 en mijn man 39 jaar oud! Wij hebben 1 zoontje van bijna 3 jaar en hebben daar 2 en half jaar over gedaan om zwanger te worden! Met de 5e IUI poging was dat raak! Toen mijn zoontje 1 jaar was weer begonnen voor een 2e! Maar na een jaar toch nog geen zwangerschap! In oktober weer naar het zkh gegaan! En in Jan zouden we starten met IUI. Maar in dec bleek ik spontaan zwanger te zijn! Helemaal super blij natuurlijk, maar helaas ging dit met 9 weken mis! Nu alweer de 3e IUI poging achter de rug die helaas ook mislukt is! In sept starten we met het spuiten van hormonen! Liefs Maaike
Wij zijn beide 33 jaar Ik ben gestopt met de pil september 2007 en wij zijn gestart in de mmm in januari 2009 met onderzoeken. Door een aantal omstandigheden zijn we in onze witte broodsweken in augustus 2010 gestart met iui 6 pogingen gehad en helaas nog geen zwangerschap Nu gaan we morgen naar nijmegen voor ons 1ste gesprek voor ivf raar genoeg heb ik er nu al zin in. groetjes saskia
Ik ben 33 jaar en mijn man 34. Ik ben vorig jaar in mei gestopt met de pil en tot vandaag helaas nog niet zwanger. Bij de eerste, 4 jaar geleden gelijk bij de 2'de poging zwanger geraakt!!! Weer even afwachten...
Ik ben 27, mijn man 28. Bij mijn dochter was het meteen raak. Ook de tweede keer was het meteen raak. Helaas een mk. Nu in de 2e ronde na de mk..
ik was 23 en me man 29 zijn na 4 jaar eindeijk de trotse ouders geworden van een zoon via ivf en nu ben ik spontaan zwanger geworden na 6 rondes