Ik ben 20 en mn vriend 21. We zijn nu in ronde 3 voor ons tweede kindje. Had afgelopen zondag ongesteld moeten worden, dus maybe blijft het wel bij ronde 3?? Hope so..
Omwas 31 jaar, had een spiraaltje. Was met ronde 6zwanger, maar dat werd miskraam vervolgens ronde 13. Maar ik begreep van mijn arts en van onderzoeken dat bij de eerste het gemiddelde ligt bij een jaar. Dus 12 rondes is normaal. Ik vond het ook frustrerend en dacht dat het nooit zou lukken. Maar ons wonder is nu al 1 jaar, dus geef niet de moed op.
Wij zijn allebei 33 en zitten nu in ronde 12. Het doet me goed om te lezen dat dat er meer stelletjes wat langer over hebben gedaan, dat geeft me hoop!
Ik was 21 mn man 26 toen we begonnen. jan '10 gestopt met pil vlak voor mn 22ste verjaardag, eerste ronde zwanger-miskraam-weer 1e ronde zwanger-net na mn 23ste verjaardag een superlieve mooie dochter
Ik ben 24 jaar en mijn man 33. Wij zijn in september 2010 begonnen en wij hadden het geluk dat het de 3e ronde al raak was!!! Zoals jullie kunnen zien ben ik nu bijna uitgeteld... Dames die nog niet zwanger zijn; heel veel succes en dat het maar heel gauw raak mag zijn!!! Ik zal voor jullie duimen.
Hier heb ik mijn Mirena laten verwijderen, en ik was daarna binnen 2 weken zwanger, nog voor de eerste ongesteldheid dus en nog voordat ik de eerste ronde dacht in te gaan. Het werd een vroege miskraam. Vervolgens duurde het een paar weken voordat mijn cyclus weer op gang kwam en toen werd ik weer zwanger in de tweede ronde. Dat was een dubbele eisprong en ben nu dus alweer bijna anderhalf jaar tweelingmama Oh, ik was 29 toen ik de vmk had en net jarig geweest en dus 30 toen ik zwanger werd van mijn twee kindjes.
Ik was 27 en mijn vriend 31 toen we begonnen voor onze eerste. In de 12e ronde (dus na 11 maanden) raakte ik zwanger. Nu zijn we 30 en 34 en zitten we in ronde 10 voor nummer 2
ik was net 32 geworden in aug. einde van die maand gestopt met de pil.. begin nov al in verwachting.. dus tja.. bezig geweest.... 3 maanden....ik vind t meer oefentijd... ik heb t niet als "bezig zijn" ervaren.. Gijs word aug. 2 maar voorlopig nog geen plannen om een broertje of zusje voor hem te proberen te krijgen
De eerste begonnen iets na m'n 31 (vriend 29); was na een half jaartje / 6 rondes raak. Deze keer op m'n 33,5 raak in ronde 1. Was 'n aangename verrassing waar ik absoluut niet op gerekend had
thnx.... bij mij na de eerste ongi nadat ik met de pil gestopt was.. vandaar dat 'ronde' me niks zegt, denk ik...
Ik heb een ultrakorte cyclus! Van 18 dagen waarvan ik er 9 ongi ben ik menstrueer dus om de 9 dagen! En dat al 8 maanden lang! Maar soms is het ook wel is 2 dagen en dan ik een cyclus tussen de 24&28 dagen! Tijd voor een doktersbezoekje! Ga er maandag heen! Maak me best zorgn nu 10 maanden verder zonder resultaat!
Jeetje Strijkkraal... Dat is wel extreem 9 jaar!! Is er een oorzaak gevonden!! Hoop dat er bij jou ook een wonder mag gebeuren!!
Neuh ... wij zijn wat ze noemen "onbegrepen onvruchtbaar" ... alles werkt dus, alleen op de een of andere manier niet samen. Ik hoop dat ze in Duitsland (Dusseldorf) wel een concrete oorzaak kunnen vinden en een manier vinden om zwanger te blijven, want zwanger worden kunnen we wel, maar blijven is duidelijk een probleem. @ Kwek: dank je wel
Ook hier lukt het al bijna 2 jaar niet.. ook hier luidt het 'onverklaarbare onvruchtbaarheid'.. PFF!! Elke keer feliciteren ze ons met het feit dat alles prima werkt(zo'n 95 miljoen prima zaadcellen + perfecte cyclus bij mij).. we hebben ondanks dit wel net onze 6de iui achter de rug en niemand vindt een oorzaak. Wat moet je daar nou mee?! Ohja, ik ben er 30, manlief 33.