@Strijkkraal: ik ben wel geïnteresseerd in jouw verhaal. Ik lees in je handtekening dat je bijkomende onderzoeken zult laten doen. Is dat dan in Dusseldorf en weet je al wat ze juist zullen onderzoeken? Ben wel benieuwd.
@Jaysa heel toevallig ben ik ook 22 en mijn vriend 29 ik heb op 9 april mijn laatste pil geslikt en heb een cycles van 34 dagen wij zitten op dit moment in ronde 3 ik hoop dat het snel lukt want ik heb waarschijnlijk endometriose en daarom zou ik al eerder naar het ziekenhuis moeten dan een "normale" vrouw en ik weet nog niet of ik daar op deze leeftijd al klaar voor ben
Ook hier prima aantal zaadcellen en een cyclus om door een ringetje te halen, maar waarom lukt het dan niet samen. Aangezien we drie keer zwanger zijn kunnen raken, is dat dus duidelijk niet het probleem, echter blijft het niet plakken. In duitsland gaan ze gewoon helemaal opnieuw onderzoeken, plus nog wat extra. Vooralsnog is de arts tot 25 julie op vakantie, dus we kunnen nog geen afspraak maken, maar als we dat gesprek hebben gaan we dit soort zaken ook bespreken. Mijn laatste poging wil ik zo efficient mogelijk gebruiken ...
@Strijkkraal: het is om gek te worden, he. Is inderdaad verstandig om alles zo goed mogelijk te laten uitpluizen eer je weer een ivf doet, anders zijn het kansen in het water gegooid. Ik vind ook dat ze in een gewoon ziekenhuis niet veel onderzoeken doen. Ik begin in september met ivf en ze zullen hiervoor geen diepgaander onderzoeken uitvoeren. Ik houd in het achterhoofd dat dusseldorf extra onderzoeken doet, voor als ivf mij niks oplevert. Zelf ben ik nog niet zwanger geweest. Ik hoop dat ivf bepaalde zaken aan het licht zal brengen, maar ik heb echt schrik dat ze nooit wat zullen vinden.
Ik ben 30 mijn vriend is 33 en wij zijn ook gestopt in September 2010. Maar mijn cylcus is helaas een grote puinhoop. Wij gaan nu naar de fertiliteit voor onderzoek. Maandag hebben we eindelijk de intake.
ben nu eenmiddels 33 jaartjes zijn in 2008 dec gestopt met de nuvaring ( was toen 30 ) helaas ligt het aan mijn man ( man is 30 ) die heeft te weinig snellen zwemmers en in okt starten we met icsi ben zelf ook een tijdje ziek geweest anders waren we eerder behandeld maar ben 1 jaar uit de roulatie geweest door een hersen tumor :x maar op goede hoop we gaan weer verder en van binnen in ons hart weten we het we krijgen een kindje maar moeten nog meer geduld opbrengen
Hoi, Ik ben 26 en mijn man 30. Ben nu ongi voor t eerst sinds stop anticonceptie. Heb een zoontje van bijna 3 en daar heb ik 9 maanden over gedaan. Elke maand lijkt lang maar geef de hoop niet op!! Groetjes Diana
Hoi, Ik ben 30 en mijn vriend is 28. We zijn sinds januari 2011 gestopt met de pil. We gaan voor ons eerste kindje. Liefs
Dag dames, Ik ben 30 en mijn vriend 32, sinds januari 2011 gestopt met de pil Cyclus van: 24-104-29 liefs maud
Hoi hoi, Ik ben 26 en mijn vriend is 40 Ik heb in Januari mijn laatste pil geslikt. Wij hebben er ons niet echt mee bezig gehouden. Wij dachten als het komt dan komt het. Dat heeft ook wel zijn reden. Ik was 17 jaar toen mijn rechter eierstok eruit is gehaald door dat ik daar een kyester (weet niet hoe je het schrijft) had zitten. En ze hadden altijd gezegt dat de kans voor mij best klein was. En net 1 dag voor dat wij een lang weekend weggingen in Juni heb ik maar een test gedaan omdat ik overtijd was. eerste instantie dacht ik dat het stress was want mijn oma was op 1ste pinksterdag overleden en vrijdags de 17de hadden wij de begrafenis. dus ook niet zo gek om stress te hebben. Het bleek dus geen stress te zijn maar bleek zwanger te zijn wat waren wij blij maar ondertussen was het ook best vreemd... Dus al met al is het toch heel snel gegaan.
Ik ben 29, mijn vriend 27, we zijn nu al weer 2 jaar bezig Waarvan het laatste anderhalf jaar in de mmm Heb 1 bbz gehad, en ben nu opnieuw zwanger, wat onverwachts spontaan nog gelukt is, kan er alleen nog niks zinnigs over zeggen, vrijdag de echo om te kijken of het nu wel op de juist plaats is ingenesteld!
Ik ben 32 en mijn man net 38. In mei met de pil gestopt en nu dus in ronde 3. Tot zover vrij regelmatige cyclus (28-28-30). Nog geen testen/temperaturen enz. Laat de natuur nog even op zijn/haar beloop...
Ik ben nu 31 en vriend is 34. Toen ik in januari 2010 de condooms weggooide was ik nog 29. Heb de rondes niet precies bijgehouden, maar zit ergens in ronde 18, 20. Niet leuk meer.
ik ben 33, mijn vriend 36. Ons zoontje is nu bijna twee en werd ik zwanger van na vier rondes. Nu zeven rondes gehad voor een tweede kindje en volgens mij voel ik alweer een menstruatie aankomen...
Wij zijn nu bij de 10e maand aangekomen.dus in Oktober gestopt met de pil. Ik ben 24 En mijn vriend bijna 27 Had zeker niet verwacht dat het een poos zou duren dus iedere maand hopen.
toch wel heel apart dat er best veel zijn met heel wat rondes alvorens het gelukt is of nog steeds niet. Dit terwijl ik altijd dacht dat ik weer uitzondering op de regel was omdat je eigenlijk meer leest enzo in de media dat vrouwen binnen no time zwanger zijn na het stoppen met anticonceptie. Moet zeggen dit sterkt me wel. en ben dus geen buitenbeentje
ik was 20 en m'n man 54, ik werd zwanger toen ik 22 was en m'n man 56 (was geen medische reden waarom het niet lukte)