Leeftijd & hoelang bezig?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jaysa, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Eerste keer was ik 28, tweede keer 30 toen ik zwanger werd. Beide keren in de zesde ronde zwanger.

2. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    wij zijn allebei 26 en we zijn 3 jaar bezig geweest

3. maria6

maria6 Actief lid

21 jun 2011
    212
    0
    0
    Hoi iedereen

Ik ben vanaf februari 2010 bezig met zwanger worden.. Ik ben nu 29 en mijn man is 30.
    In februari 2011 ben ik naar de dokter geweest. Eerst is het sperma van mijn man onderzocht, dat was prima. Daarna heb ik een echo gehad en een rontgen.. Gelukig was alles prima in orde en moesten we maar geduld hebben.
    Half juni had ik ineens een positivieve test, dolgelukkig natuurlijk. Maar helaas ging dat met 6 weken mis. Vandaag ben ik na de miskraam weer ongesteld geworden. Loop dus keurig op schema. Mij cyclussen zijn varieerend van 25 tot 30 dagen. Dat is dus ook prima.
    Een heel verhaal, maar al met al zijn wij dus gezond en wel, maar wil het dus niet echt lukken.
    Iemand nog tips voor ons? En natuurlijk heb ik een themperatuurcurve bijgehouden en ovulatietesten gedaan, maar mocht niet baten..:(
    Alvast bedankt voor jullie reactie..
    groetjes

4. samantha1987

samantha1987 Nieuw lid

24 jul 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik ben nieuw hierzo, ik ben bijna 24(september). In mei ben ik 2x de pil vergeten ik was ziek en sliep zowat de hele dag, ben toen wonder boven wonder zwanger geraakt, maar is jammer genoeg misgegaan toen ik 3dgn overtijd was. Vanaf dat moment zijn m'n moedergevoelens aangewakkerd en ben ik gestopt met de pil(heb ook een beetje een afkeer gekregen van de pil) en ik wil zo graag een kindje!! M'n vriend weet t nog niet helemaal zeker, maar is er wel serieus over na aan t denken en eigenlijk was hij ook dolblij toen we erachter kwamen dat ik zwanger was. Dus ja ik hoop dat ik binnenkort echt ' officieel' mag meekletsen.

5. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    @Maria6: Het is niet veel anders dan temperaturen of ovulatietesten gebruiken, maar ik ben twee keer zwanger geraakt door me zo veel mogelijk te houden aan het Sperm Meets Egg Plan (SMEP): Sperm Meets Egg Plan

6. Annelies84

22 jul 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 27 jaar en mijn man is 29. Het voelt nog wat vreemd om 'man' te zeggen, want we zijn net 2 maanden getrouwd! Nu besloten om voor een kindje te gaan. Gestopt met de pil, net onttrekkingsbloeding gehad. Even afwachten hoe en of mijn cyclus op gang komt... wel spannend dit...

7. moeder254

moeder254 Niet meer actief

vriend en ik zijn allebei 30..beginnen nu in ronde 24!!

8. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Wij waren toen 21, en 22.. en had eerst 2 maanden ontpild. EN toen was het in de 4e ronde eigenlijk raak

9. Beaudeflo

Beaudeflo Lid

23 jul 2011
    13
    0
    0
    HR & Finance
    Diemen
    Ik ben 31 en mijn vriend is 39..

In september 2010 gestopt met de pil helaas nog geen resultaat...

10. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ik op dat moment 21 en vriend 41, heeft 15 rondes geduurd,

11. Mootjuh87

Mootjuh87 Actief lid

13 jul 2011
    447
    0
    0
    Ik ben bijna 24 (in augustus jarig) en mn vriend is 25. Ben half juli gestopt met de pil, heb echt net mn onttrekkingsbloeding achter de rug. Dus voor ons gaat het allemaal nu beginnen. Vind het wel spannend hoor allemaal!

12. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    ik 25 en man 26 zijn 15 mnd bezig geweest, dankzij de MMM zwanger geworden van onze prachtzoon.

Deel Deze Pagina