Ooooo, moet even spuien... Ik had me zo ingehouden om niet te vroeg te testen, en vandaag was m'n nod. Ik had de test klaarliggen, plas in het potje....BLOED! Wat een slechte timing.....ben d'r helemaal verdrietig van... We zijn al een jaar bezig, had deze maand veel hoop dat het gelukt was. In maart heb ik een eug gehad, gelukkig zonder operatief ingrijpen afgelopen, maar we hopen zo erg op een tweede kindje! Dat wordt weer twee weken overbruggen tot 'doelgericht klussen'... Soms word je er wel moedeloos van.
Ohh meid toch ik leef helemaal met je mee... Het is ook niet niks steeds het wachten... En die *** 2 weken word je ook niet vrolijk van Ik kan je alleen maar een digi-knuff geven meid en hoop dat je er wat aan hebt... *KNUFF*
jemig, kan me helemaal voorstellen hoe dat voelt... het is al zo moeilijk om niet te vroeg te testen, en als je dan in volle spanning mag ook nog bloed... ook van hier een knuffel
Ja, das inderdaad rot! wat een timing ook. Hopen dat het snel raak is. en inderdaad, dat wachten na het klussen is the worst!
Heel vervelend voor je meis. Baal er maar even goed van!! Ik hoop voor jullie dat het niet heel lang meer hoeft te duren. Liefs Tara
Dankjewel voor alle lieve reacties!!! Is toch fijn om even je ei kwijt te kunnen (had wel liever gehad dat dat was blijven plakken, maar ja, heb het niet voor het zeggen)
Ah, dat is echt rot zeg Ik kan me helemaal voorstellen dat je op zo'n moment even de grond onder je voeten voelt wegzakken. Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn van de tweede!