Kado voor 89-jarige oma

Discussion in 'De lounge' started by Christy79, Jan 4, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Christy79

Christy79 Actief lid

Jul 14, 2009
    378
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Hoi hoi!
    Zucht, elk jaar is het weer raak...
    De oma van mijn vriend wordt zondag 89. Hartstikke goed natuurlijk dat ze dit in goede gezondheid heeft "gehaald", laat ik dat even voorop stellen :) Maar wat moet je in vredesnaam voor een dame van 89 kopen als verjaardagskadootje???? Mijn schoonouders doen een gezamelijk kado met de "kinderen" dus de klein en achterkleinkinderen moeten zelf iets doen. We hebben al eens een leuk pakket gemaakt met allerlei lekkere dingen en vorig jaar was ze helemaal lyrisch van de HEMA kadokaart die we gaven... En nu??? Ik ben echt Toos inspiratieloos :D
    Any bright ideas????

2. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,803
    4,190
    113
    Een vaas met alle namen erin gegraveerd.
    Mooie pen
    Familie foto
    Een collage
    Digitale fotolijst
    Soort abbonement waarbij ze iedere week/maand bosje bloemen bezorgt krijgt
    Trakteren op een keertje uit eten

3. Christy79

Christy79 Actief lid

Jul 14, 2009
    378
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Sidmick, kijk, now we're talking :D Goed bezig!!!!

4. jopie

jopie VIP lid

Aug 10, 2006
    6,030
    1
    0
    Putten
    Wij hebben met de kleinkinderen oma vorig jaar een verjaardagskalender gegeven met foto's van alle kinderen, kleinkinderen, achterklein kinderen en broers en zussen op de maand dat ze jarig/getrouwd waren.

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Ik heb afgelopen jaar voor mijn opa toen hij 95 werd een schilderij met de kinderen gemaakt.
    Vond ie helemaal geweldig en heeft een mooi plekje in de woonkamer gekregen :D.

6. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Wij nemen Oma (85)altijd een dagje mee op stap. Hup auto in en dan naar een openluchtmuseum of ergens een High tea.
    Vooraf maak ik een leuke tegoed bon.
    Oma vind het altijd leuk. Ze komt zo weinig er uit.

7. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    een leuk armband met daar de namen van de kleinkinderen erop. Mijn oma had zo'n armband waar van die zilveren kinderkopjes aanhingen en op ieder kopje stond de naam erachterop.

8. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,019
    0
    0
    Wij hadden een fotoboek laten maken met allemaal foto's van de kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen, en iedereen had er iets leuks bijgeschreven voor haar. Ook foto's van haar overleden man en zoon en kleinzoon stonden erin. Ze vond/vind het geweldig en kijkt er elke dag in.

9. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

Apr 23, 2009
    2,021
    287
    83
    Ik werk in een bloemenwinkel en moeten namens de kleinkinderen van een dame van 92 ,4 maanden lang iedere week een bas bloemen bezorgen.We zetten ze voor haar al in de vaas en nemen de oude bloemen en vaas weer mee terug.
    Misschien is dit ook iets voor jouw oma?Heeft ze een hele lange tijd plezier van.

10. luckybird

luckybird Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    1,274
    0
    0
    NULL
    NULL
    tijdschrift zoals vorstenhuis ofzo?

11. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik koop nu al zo'n 5 jaar lang als mijn oma jarig is een mandje bij de delicatessenwinkel..

Hier zit in:

- sapje
    - 2 zakjes met nootjes
    - jam
    - stukje kaas vacuum verpakt
    - plakjes ontbijtkoek
    - stroopwafels
    - nougat.

Echte oudhollandse lekkernijen.. ze is dement dus elke keer is het weer een verrassing!:D

Share This Page