In kleding voor kinderen topic noemde iemand een merk waar ik nog nooit van had gehoord en wat ik verassend leuk vond voor mijn dochter! Dus wie komt met meer inspiratie? Welke merken vind jij leuk voor je zoon en/of dochter? voor dochter (bijna 2) koop ik vooral; Mayoral, le Chic, Burberry, Z8, Noppies en B-Nosy en bij de Zara slaag ik altijd goed. Zoon (bijna 10) heeft tegenwoordig een eigen smaak en kiest vooral; Stone Island, Armani, Moncler, Kenzo, soms nog Vingino maar dat word al minder helaas want ik vind die frisse kleurtjes zo leuk bij hem staan.
Dochter: -Br@ndforgirls -Ninni Vi -(Dress) like Flo -Nik en Nik -O chill (weinig) Zoontjes: -Z8 (jongste) -Nik en Nik (oudste) is zo ongeveer het enige merk waar hij wat van aan wil, wat geen sportkleding is. Ik vind niet altijd alles leuk, ik houd zelf niet van heel grote teksten, maar het is een mooi compromis. Mocht het lolameis zijn dat je leuk vond in het andere topic, dat stopt voorlopig helaas.
Ik heb drie meiden van bijna 6, 3 en 6 maanden. Ik slaag voor de twee oudsten meestal bij: -Fred & Ginger -Hilde & Co -Catimini -Sergent Major (fan!) -Zara -Terre Bleue En voor de jongste B-Nosy, Name it, Noppies, Sergent Major en Zara.
Ik heb niet zo’n groot budget dus koop voornamelijk op tweedehands kledingbeurzen. Ik kijk niet naar de merken maar gewoon wat ik er leuk uit vind zien. Vaak heb ik voor de jongste dan de merken Esprit, Mexx en Benetton (Ook wel gewoon Hema, h&m, persival) en soms NoNo. Laatst had ik een leuk shirtje van Nolita Pocket. Ik werp even een blik in de kast van de oudste daar zie ik hangen: Muy Malo Rags Twenty Three PompdeLux Funky XS en nog wat doorsnee merken
Petit Bateau Zara Mayoral Noppies Next Direct Le chic NOester Feetje Jottum Emile et Rose Tommy Hilfiger Ralph Lauren Benneton Mango
Voor mijn oudste; Ninni vi Nik en Nik Looxs (nog niks van gekocht maar staat wel op het lijstje) Lola Meis (vandaag voor het eerst iets van besteld dus ik moet de kwaliteit nog afwachten) Jottum alleen voor feestjes Voor de jongste; Little Ninni vi Mim pi (wel slechte kwaliteit helaas) Flo Z8 (wel slechte kwaliteit helaas) Jottum alleen voor feestjes Voor jongens ben ik echt gek op Tommy Hilfiger en Nik en Nik! Ik zou letterlijk alleen daarvan de hele collectie kopen als ik een zoon had haha.
De favoriete jurk van mijn dochter is van Monsoon. Een Brits merk wat je hier volgens mij niet veel ziet.
Voor mijn twee jongens ben ik vooral zot op Albababy (wel duurder dus enkel een paar stuks) en 4ff. Voor de gewonere kledij gaan we naar de JBC. (België) Leuke collecties waar er goede basisstukken in zitten alsook specialere dingen. En mijn oudste is erg mager, dus die skinny kledij bij de JBC is ideaal voor hem.
DL: Nik&Nik Retour Tumbl 'n dry Looxs Moodstreet Flo Funky XS Dutch Dream Denim Little Miss Juliette En toen ze zelf nog niks in te brengen had Mim Pi Bomba Le Big Kidz Art ZL: Retour Nik&Nik Tumbl 'n dry Indian Blue Jeans Moodstreet Sevenoneseven Tygo & Vito Topitm En ik maak vrij veel kleding zelf voor allebei.
Name it is hier favoriet en slaag ook altijd goed bij okaïdi uit België. Maar die bezorgen ook in nl dus dat koop ik dan online
Dit en Tartine et chocolat Filou Patachou Lili Gaufrette Monnalisa Lapin house Ikks Carrement Beau Mamas&papas Marks&spencer GAP
Het jongensmerk van Ninni Vi is Mortenz. Ik weet niet of dat net zo leuk is als Ninni Vi. Heb er eerlijk gezegd nooit echt naar gekeken.
Ja, Mortenz, ik heb er wel eens naar gekeken, maar vindt het niet super. Vooral veel joggingbroekjes en daar heb ik niet zo heel veel problemen mee, maar wel voor 50 euro zeg maar.
Leuk, ik lees even mee! Vind het de laatste tijd best lastig om voor de oudste (jongen) leuke kleding te vinden. Wie weet doe ik hier wat inspiratie op. Ga eens wat merken opzoeken.
Totaal off topic maar ik zit met een ventje kermend van de oorpijn (net zetpil gehad dus wachten tot die werkt), tegen me aangeplakt door dit topic te scrollen. Ziet mijn zoontje jouw avatar voorbij komen: "Ohhhhh koekjes mama"!!!!