Harmonica traphekje

Discussie in 'Verzorging' gestart door Mistique, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Zijn die harmonica traphekjes nog veilig genoeg?

Wij hebben in de gang een trap met 1 trede om naar toilet te gaan en van daaruit de trap naar boven. Nu willen we een traphekje plaatsen onderaan die ene trede ( in de gang dus). Zoë kan al die ene trede klimmen en staat naast je als ik op de wc zit.

Het is dus om haar tegen te houden als ik op de wc zit en natuurlijk dat ze niet naar boven klimt.

Ik heb ook die Kiddy guard traphekjes gezien, maar het prijsverschil is zo groot. Wat denken jullie?

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Die harmonica hekjes mogen niet meer verkocht worden dus die zul je in de babywinkels ook niet meer zien.
    Te veel ongelukken mee gebeurd: kindjes die op de scharen klommen en eroverheen kukelen. Kindjes met de vingertjes tussen de scharen komen met open en dicht doen van het hekje.
    Dus ik zou dan toch voor een Kiddy guard gaan of een ander soort hekje wat past.

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik zou ook niet voor zo'n hekje gaan. Je kunt ze volgens mij alleen nog via mp ofzo kopen.
    Maar persoonlijk, zou ik voor die ene tree helemaal niks plaatsen.
    Of ben je erg bang dat ze zich bezeerd?

4. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Ja zoiets dacht ik al. Bedankt voor je antwoord! :)

5. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Wendelaa, tja bang dat ze inderdaad van die trede afvalt of doorklimt naar boven. In ons huis ben je vrij vaak op de gang om zo naar de keuken te gaan of naar elk ander vertrek. Ben dus wel bang dat ze dan naar boven klimt.

En ze is zoooo snel, binnen een seconde staat op de eerste verhoging.. :p

6. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Als je haar wil behoeden om naar boven te gaan, dan snap ik t. Maar dacht dat je t alleen voor die ene trede bedoelde.
    Maar zou dan gaan voor normaal hekje.

En snel, dat herken ik. Wij hebben in de gang onderaan de trap geen hekje, dat gaat bij ons niet. Vorige week sta ik in de bijkeuken, hoor Tim de gang in lopen en voordat ik daar ook was, lag hij al onderaan de trap. Van boven naar beneden gevallen.
    Hij kan donders goed de trap op en op zijn billen er weer af, maar dan wil hij te snel en valt hij. Je wil niet weten hoe t kind eruit zag!

7. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Ach gos, hoe gaat het met hem nu? Onder de blauwe plekken? Hopelijk verder niets ernstigs aan over gehouden.

Het traphekje is inderdaad voor beide gevallen bedoeld. Ik dacht dat zo'n oprolbaar traphekje handiger is voor bij ons, maar denk dat we toch maar een gewoon traphekje gaan kopen.

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ze zijn nog wel te koop, maar dan als hondenhekjes:D Maar ik zou dan eerder voor zo'n oprolbare gaan! daar heeft ze ook geen steun aan bij het klimmen, kunnen ze niet aan vastpakken

9. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Guppekop, ja ik denk dat we toch voor een gewone gaan. Het moet net passen denk ik :). Die harmonica gaan we in ieder geval niet meer doen.

Deel Deze Pagina