mijn zoontje was met 14 maanden 83 cm en 12 kilo en heb niks gehoord dat hij tezwaar is ofzo hij zit gewoon boven het gemiddelde zolang het in verhouding klopt is er niks aan de hand
mijn zoontje was altijd dik maar niet extreem. en nu precies in verhouding kwa lengte en gewicht wat bijde uit de bocht vliegt. zolang de lijntjes lengte gewicht niet extreem afwijken lijkt me niks aan de hand. kindje ka nineens in de lengte gaan groeien en dan is de verhouding weer prima
onze dochter was al groot en zwaar bij geboorte...met 11 maanden was ze 78 cm en 11,1 kilo...prima in verhouding volgens cb, wel aan de bovenlijn.
Vergelijkbaar met onze dochter! Met 11 maanden 78 cm en 10,8 kg Krijg overigens wel veel commentaar uit onze omgeving. Dat ze zoooooooo groot is en er zooooo gezond uitziet. Hebben veel kindjes die op de onderlijn lopen in onze omgeving (dus 6 maanden ouder maar stuk kleiner...) dus dan lijkt ze opeens extreem groot...
Wanneer is je kindje 'te zwaar'? Als jullie kindje gezonde voeding binnen krijgt en niet te veel, wat kan er dan precies fout zijn? Op het CB gaat men uit van gemiddelden. Uiteindelijk groeit ieder kindje op zijn of haar eigen manier. De volgende keer is ze misschien wel weer te licht.
Hoi hoi, Hier met 18 maanden 78 cm en 9,4 kilo misschien komt er wel een groeispurt aan dan komen ze altijd wat aan! Zolang ze gewoon gezond eet e.d. is er niets aan de hand lijkt me! Groetjes lysanne