Ik heb dus net de hele stad gehad maar ik kan dus nergens een regenjasje in maat 80 vinden!?!? Niet bij HEMA, Scapino, H&M en nog wat kinderwinkels... wie heeft een idee?
Heb bij de Action een poncho gekocht maat 104 was de kleinste. Deze komt helemaal over zijn voetjes dus hij blijft helemaal droog. Mijn zoontje zit nu in maat 80. Ze hadden diverse opdrukken nog geen 5 euro dacht ik. De poncho doe ik hem aan en dan trek ik hem over het zitje heen zodat hij nog wel wat bewegings vrijheid heeft.
mmmm!?!? tis een idee maar ik zoek eigenlijk een jasje zodat hij kan spelen met stokken kan sjouwen (vind ie vet) enz....
Hmm ja dan is een jas beter. heb ze ook nergens gevonden vandaar deze oplossing voor op de fiets. Succes met zoeken.
Heb er van de zomer eentje in de uitverkoop gekocht bij de hema, maatje 80 van 25 voor 5 euro. Wie weet nog online bij de hema? Want ze bestaan dus wel!
Ik heb voor Morris een regenjas van Hatley gekocht. Ze beginnen bij maat 86 en hij is nu nog wat ruim, maar goed dan kan hij er nog een poos meedoen. Ik heb de mouwen nu omgeslagen. Ze zijn wel duur. Ik meen iets van 40 eur. Het grote voordeel vind ik dat ze gevoerd zijn en dus lekker warm. Ik heb hem gekocht bij de Bijenkorf maar ik heb gezien dat ze ook online te koop zijn bij kleertjes.com.
Ik heb bij een kinderwinkel (bebel) een regenpak gekocht maat 74/80. Hij zit zelf ook in die maat, maar de regenpak valt vrij groot maar ideaal voor op de fiets. Hij komt droog aan en hij is nog lekker warm ook. Het is hetzelfde principe als die van otto.nl