Iedereen heeft weer een andere bouw... bij mij staat het niet als ik onder de 65 weeg.. ben breed gebouwd, brede heupen brede schouders.. maar bij een ander van mijn lengte met een smalle bouw staat het weer perfect... mgoed even voor de duidelijkheid, ik ben 27, 175cm en normaal tussen de 65 en 70kg, nu met de zwangerschap zit ik daar iets buiten.
nou, twas ni slecht bedoeld hoor,,, en dat ik ervan uitga dat ze mager (ik bedoelde gewoon een mooi gewicht!!) zijn: ze zeggen als je 1.60m bent dat je dan ongeveer 60kg mag wegen... bij mij dus een kg of 8 "te veel" wat ik overigens niet zo erg vind. ik stoor me er niet aan... ook met extra kilo's kan je een mooi figuur hebben...
Tja of iemand echt slank is of wat te veel gewicht heeft, is ook heel erg afhankelijk van iemands bouw, denk ik... En van BMI en vetpercentage... Als je veel sport, wegen je spieren ook behoorlijk wat bijvoorbeeld. Ben zelf>> 32 jaar 1,70m 72kg (BMI = 25 & vetpercentage = 32,5) En bij mij moeten er nog zo'n 5 kio af voordat ik weer happy ben met mijn lichaam, terwijl iedereen zegt dat ik helemaal niet te dik ben. Bij mij gaat het er vooral om dat ik me lekker voel in mijn eigen lichaam.
25 jaar 181 cm 73 kg. Mag nog wel wat vanaf. Maar goed, ik ben net bevallen dus ik vind het wel prima
Wat veel hier met een mooi laag gewicht, ben een beetje jalours hoor Leeftijd: 26 jaar Lengte: 168 cm Gewicht: 75 kg
Ik vind mezelf echt een plofkop hebben en voel me een vetzak :x (jaja ik weet het, moet niet zeiken heb een mooi kind ) 30, 171 m en 68 kg. (Nog 5 teveel)
40j 1.80 cm 70 k (gelukkig weer, op naar de 65, kom van de 101 af, das weer een nadeel van zwangerschappen )
32 jaar 1.60 m 66 kilo Klinkt alsof ik een zwaar overgewicht heb maar dat valt best mee (overal is wat bijgekomen dus dat scheelt ) maar ik zou er wel graag nog 6 kilo af willen. Probleem is echter dat ik er dan echt wel wat voor moet doen....
Wat klinkt als zwaar overgewicht?? die 66 kilo jemig de pemig.. Ik kan me niet eens heugen wanneer mn weegschaal dat aangaf... toen ik 13 was misschien...