leeftijd man om voor een 2e keer vader te worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Fleur1976, 5 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aloe

Aloe Niet meer actief

Ik eerlijk gezegd ook.
    We hebben het hier over 40 hoor. Dan ben je nog niet bejaard!
    Ik snap dat 40 nog erg ver weg klinkt als je zelf onder de 25/30 zit maar zo erg oud is het nu ook weer niet.
    Ik ben 31 en mijn partner wordt dit jaar 40. Ik heb er werkelijk waar nooit bij stilgestaan dat dat weleens te oud zou kunnen zijn.

2. Luja

Luja Niet meer actief

Dit dus.
    Maar dat is inderdaad heel persoonlijk.
    Mijn vriend is nu 24 en verwacht zijn derde (ik dus mijn derde op mijn 22e), hier zou ook het merendeel van de leden waarschijnlijk niet voor kiezen terwijl het voor ons zo 100% perfect is.

De 1 heeft een kinderwens op z'n 19e, de ander op z'n 45e.
    Doe waar jullie je goed bij voelen, laat je mening niet afhangen van anderen, het is jullie leven :) bepaal zelf je geluk, als dat met een kindje erbij is, dan hoop ik van harte voor je dat je wens in vervulling gaat!:)

3. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    En het hebben van een kinderwens maakt ook nog niet dat je hem op dat moment ook kunt laten uitkomen. Ik had de wens al op mijn 23e. Maar pas op mijn 37e werd ie bewaarheid. En hopelijk nu dit jaar nog een keer.

4. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Ik kijk er ook van op dat 40 jaar te oud wordt gevonden door sommige.
    Maar dat zal ook wel komen dat ik zelf pas op mijn bijna 38ste moeder ben geworden, mijn man was toen 40.

Mijn eigen vader was ook achter in de 30 toen ik geboren werd en heb altijd een vlotte vader gehad, nu nog, nu hij in de 70 is.

Je bent net zo oud als je je voelt, sommige mensen worden 'oud geboren' en andere blijven nog heel lang jong van geest (en uiterlijk)
    Dus ik vind het sterk afhangen van de persoon.

En dat geldt ook voor jonge ouders, soms zie ik jonge ouders en dan ben ik persoonlijk blij dat ik 'oudere' ouders gehad heb en soms zie je jongere ouders of zelfs tiener ouders die het heel goed doen.

Deel Deze Pagina