Meiden, wij willen heel snel misschien gaan voor een 4e kindje,maar onze 2 jongens hebben nu beide een eigen kamer maar moeten dan met z'n tweeen op een kamer gaan slapen. Of er moet een dakkapel bijkomen,maar dat is best wel erg duur.... De oudste is bijna 4 en de jongste anderhalf,nu is het nog lang niet zover,maar hopelijk mogen we volgend jaar dan een nieuw gezinslid verwelkomen. Heeft hier iemand ervaring mee om op deze manier het kamer probleem op te lossen?
Wij zijn ook al (veel te lang) bezig voor een 4e. We hebben nog een hele grote zolder over, maar daar vind ik ze ook nog te jong voor dus in eerste instantie zullen de 2 jongens bij elkaar komen. We hebben het aan ze gevraagd, ze zouden het super gaaf vinden om bij elkaar op de kamer komen te liggen wel dan niet in een stapelbed, maar goed dat moeten we dan nog even bekijken. Dus ik zou zeggen vraag het ze eerst eens wat zij zouden willen. Natuurlijk komt er een leeftijd waarbij ze echt een kamer alleen willen hebben, maar tegen die tijd heb je kunnen sparen voor die dakkapel toch? Vroeger lagen ze met ik weet niet hoeveel kinderen op 1 kamer. Ik zou een 4e kindje daar niet van af laten hangen. Ruimte wordt vanzelf gecreeerd. Is het niet door jullie, dan zorgen de kinderen wel voor een eigen plekje ergens anders in huis waar hij zichzelf kan zijn. Groetjes Lies
@lies Bedankt voor je reactie en ik vind dat je helemaal gelijk heb!! Ze hebben nog niet zoveel ruimte nodig,pas als de middebare schooltijd aanbreekt zal het weer een ander verhaal worden. Bedankt voor je reactie,dat helpt mij erg!!
Hier liggen de meiden nu al bij elkaar en ze vinden het super. Een probleem maken alleen de volwassen ervan de kids kunnen er over het algemeen goed mee omgaan hoor....uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Ja je hoort het vaker idd,maar hebben jullie dat ook op latere leeftijd van jullie kindjes gedaan? De mijne zijn nu 3,5 en bijna 1,5 jaar,we gaan ook volgend weekend een weekendje weg en moeten ze ook voor het eerst samen op een kamer slapen,ben erg benieuwd
Ja ze hebben wat gekeet.....en s'morgens wel even moeten gaan zeggen dat ze stil moeten zijn........een paar daagjes...grrr..hahahha
Ik heb vroeger ook samen met mijn zusje op een kamer gelegen, was (bijna) altijd gezellig en leuk als ze klein zijn is het niet zo'n probleem lijkt me. En als ze straks ouder zijn heb je misschien wel geld om een dakkapel te bouwen