hallo allemaal wij zijn zwanger van ons 3de kindje nu 5 weken en 1 dag volgende week maandag hebben we de eerste echo echt heel spannend, we hebben er echt zin in zelf ben ik heel moe pfff dat kan ik goed merken wie is er nog meer in blijdenverwachting van een derenkindje ? 15 oktober 2008 zijn we uitgerekend zijn er nog meer jonge moeders die rond deze tijd uitgerekend zijn?
ik meot nog even afwacchten als het nu raak is hoop het ben ik rond de 22ste uitgerekend dus even afwachten
Wouw geweldig! wat is het toch allemaal leuk, zwangerschap en die kleintjes.. Volgend jaar word onze meid een grote zus (als alles goed verloopt) Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Mijn vriend en ik waren nu ongepland zwanger (maar wel erg gewenst hoor!), maar zullen toch hierna een jaartje of 6 wachten. Tot onze studies afgerond zijn en dergelijke.
hallo allemaal ik kom hier gezellig meekletsen @jeannet gefeliciteerd met je derde zwangerschap. Hoe oud zijn de andere 2? Ik ben zelf ook zwanger van onze derde spruit heb al 2 zoontjes van 4 jaar en 5maanden en nog eentje van 1 jaar en 7maanden.
hai dafke ik heb een zoon johfaany die wordt in 24 juli 2 jaar onze zoon is overleden in de zwangerschap met 38 weken door een placentaloslanting hierna werd ik snel weer zwanger van ons dochtertje johwenna van nu bijna 10 maanden en nu ben ik 7 weken zwanger
Volgens mij is ze ook zwanger van de 3e, met haar zoontje mee gerekent. + haar dochtertje + toekomstige zoon/dochter. Toch?
Als ik goed heb gelezen heeft ze een zoontje van 2 jaar (1), een zoon die is overleden (2), en dochtertje (3) en nu weer zwanger (nummer 4 dus). Of tel ik nu verkeerd?
Neeh hoor ze heeft een zoontje van 2 die is overleden door een placenta loslating en een dochtertje johwenna van 10 maanden. En is nu dus zwanger van haar 3de spruit.
Maar hij wordt toch nog 2 jaar? Ik lees het ook net zo als Dayenne hoor... Maar in ieder geval! Gefeliciteerd!
ze zegt ook duidelijk zwanger van haar 3de kindje Maar ik geef ook toe eerst las ik het ook alsof dit nu haar 4e word.