Mijn oudste is 5 maar krijgt nooit lolly's. Sowieso is er niet altijd dat soort snoep in huis maar als ze iets krijgt dan liever een 'gewoon' snoepje. Maar mocht het ooit voorkomen dat ze er een krijgt (dat gebeurt sporadisch) dan moet ze wachten met het opeten tot ze thuis is en dan rustig op de bank, aangezien ze erg beweeglijk is. De enige lolly's waar ik wat minder 'moeite' mee heb zijn van die chocoladelolly's. Toen ik moeder werd, begreep ik ook pas waarom m'n moeder altijd zo tegen lolly's was. Haha.
Ik hou ook niet van lolly's... Mijn zoontje heeft er ook wel eens eentje gekregen........ Die moest hij aan tafel zittend op eten.
Mijn dochter (bijna 3) vond laatst ergens een lolly (shiit) tja en die wilde ze natuurlijk opeten. Dat mocht, maar zitten op je billen en blijven zitten! Heb er ook steeds naast gezeten en een paar keer herhaald dat ze goed moest kauwen enzo op de stukjes die los kwamen. Ging overigens prima, maar van mij zal ze niet snel een lolly krijgen hoor, eigenlijk raar dat ze dat soort snoep verkopen...
Ik ben niet zo "bang" aangelegd denk ik Ik koop ze nooit, maar de meiden krijgen wel eens een lolly bij opa en oma of bij de kapper, ik denk niet eens aan het gevaar, ik denk meer aan de overbodige suikers die ze weer binnen krijgen:x