Hellow iedereen, gisteren schrik van me leven gehad, Nu nog de bibbers, dochtertje van 1, vroeg lopertje, heeft zich gisteren Tegoeggedaan aan een busje insectenspray... Volledig in paniek, weet niet wat ze heeft binnengekregen, maar hoorde wel de spray en ze trok een vies gezicht Antigifcentrum gebeld, gewoon in het oog houden , verder niks... Water laten drinken... Deze nacht niet uit het oog verloren... Ben er nog niet gerust in hoor, zulk schuldgevoel... Zou ze hier iets aan overhouden?? Niet echt gezond he... Blijft dit in hun lichaam of scheiden ze dit uit? Herkebaar voor iemand... Hoop dat ik niet alleen ben Grtjs en thx
Beste Ikke001, Hoe gaat het nu met je dochtertje? Je bent bij lange na niet de enige, hoor, laat dat je geruststellen. Veel ouders onderschatten hoeveel giftige producten ze in huis hebben. Bovendien zijn die kleintjes vaak sneller dan het licht in het grijpen naar spullen waar ze helemaal niet aan mogen komen! Wie weet heb je iets aan de vernieuwde Gifwijzer. Die kun je downloaden in de AppStore of GooglePlay. Het is een handige app die ouders helpt om hun huis veilig te maken en bovendien EHBO advies geeft. De Gifwijzer bevat 183 stoffen en planten met een indicatie van giftigheid en een advies wat te doen als het toch misgaat. Als ouder krijg je inzicht in wat giftig is en kun je daarnaar handelen. Bijvoorbeeld door schoonmaakmiddelen altijd op te bergen ook tijdens gebruik. Deze week kun je de gifwijzer downloaden voor slechts 99 cent. Zie hieronder voor de link. Dan ben je in elk geval voorbereid (maar we hopen natuurlijk dat je kleintje nu heeft geleerd dat insectenspray niet lekker genoeg is om van te snoepen). Groet, Angela VeiligheidNL
Ondertussen alles ok met me dochtertje, maar grote schrik gepakt en Ongelooflijk schuldgevoel... Vraag me af of ik hier ooit door raak...
Als je hem hierneerzet kunnen er ook weinig reacties komen meid, zet dit topic ook even in baby-dreumes gedeelte daar krijg je vast meer ervaringen.. knuffel!!