Ik ben wel eens even benieuwd. Hoe 'oud' of 'jong' jij als vrouw bent met de ivf/icsi behandeling. wij hebben al 2 kinderen door icsi. Die behandelingen (3 stuks) deed ik toen ik 25 was. Dus vrij jong nu, 8 jaar later willen we weer opnieuw beginnen omdat we weer een kinderwens hebben. ik word over twee weken 33. Vroeger dacht ik bij 33, jeetje das wel oud zeg, terwijl ik nu denk, jong genoeg Maargoed. Om mn eigen kansen ook een beetje in te schatten ben ik gewoon even benieuwd. hoe oud ben jij nu je een ivf of icsi behandeling doet?
Ben een paar maanden voor mn 42ste verjaardag gestart met de eerste IVF. Gelukkig was het meteen raak Voelt bijna als een wonder op deze leeftijd. Enorm dankbaar.
Gestemd op 30-35, maar bij m'n eerste punctie was ik 29. Resultaten toen waren hetzelfde als de resultaten van m'n derde punctie nu ik 33 ben. Vruchtbaarheid begint over het algemeen vaak pas lichtjes achteruit te gaan na je 35ste.
Ik was 24 jaar toen ik m’n eerste IVF deed. Werd moeder op 26e. Daarna heb ik van m’n 27e tot m’n 30e IVF gedaan. Ik ben nu 38 en zou heel graag nog een cryo willen laten terug plaatsen
ik ben bijna 37 jaar. Wij zijn bezig met onze 1e IVF. 2 dochters kwamen spontaan op mijn 27e en 29e. Op mijn 34e begonnen. Helaas nog niet (blijvend) zwanger.
Ik was 37 toen wij met IVF ICSI begonnen. Uiteindelijk na een hoop pech en ellende (4 miskramen) op mijn 41e (bijna 42) mama mogen worden.
Ik was 31 bij mijn eerste ICSI en meteen raak bij verse (3daagse) TP De "31-jarige cryo's" daarna alle vier helaas niet gelukt toen ik 34/35 zelf was. Dus tweede ICSI met 35 jaar. Ook daar weer meteen raak bij verse (3daagse) TP 33 is volgens mij statistisch echt een prima uitgangspunt! Veel succes!
Idd laatste tijd even gezocht maar idd mn leeftijd is echt oke. ben wel benieuwd, hoe mn hormonen en amh straks zijn. Doe wel de aanname dat ze dat gewoon opnieuw gaan prikken.
Ik ben net 39 geworden en start deze maand met ICSI. Bij de eerste zwanger geraakt met Clomid, de tweede spontaan net voor start ICSI. Dus ben heel benieuwd wat er nu gaat gebeuren..