ik was 16, heb miskraam gehad, ook toen ik 17 en 18 was, toen ik 19was raakte ik weer zwanger en over precies 1week gaan ze mijn kindje halen via een Keizersnede, en ben ik 3maanden 20.
ik ben zwanger geraakt op mijn 17e, 18 als ik beval.. ben ook totaal geen uitgaans type ofzo en ben ook altijd met kinderen bezig geweest.. leeftijd is maar een getal..het is maar net hoe je er zelf tegenaan kijkt..
Ik bedenk me net iets... Stel dat mijn oudste zoon (bijna 19j) vader zou worden, dan zou mijn dochtertje (6 maanden) tante zijn. Wel grappig eigenlijk.
Hoihoi! Ik ben nu 20 en zwanger. Ik heb altijd al geroepen dat ik jong moeder wilde worden! Mijn vriend is wel al 26.
Ik weet niet of ik hier al geantwoord heb, maar ik ben nu 18 en word binnen 1 maand 19 , dus bij de bevalling 19
hai hai nou ben niet echt een tienermoeder meer ... maar vrienden van mij vinden me wel jong ! ik ben nu 21
Ja ik ben ook geen tiener meer, maar ik was zwanger van mijn eerste toen ik 20 was en beviel toen ik 20 was . Nu zwanger van onze tweede ben 22 en beval ook wanneer ik 22 jaar ben.
bij brandon was ik 18 zwanger 19 bevallen en nu met 21 jaar zwanger en net voordat ik 22 wordt beval ik weer