Eerst zeg je dit: En nu weer dit: Ben je nou zwanger?.. en in je vorige verhaal ik las ik dat je vriend het eigelijk nog niet wilde zou graag willen weten waarom je dan toch op je eigen initiatief toch bezig bent om zwanger te worden?. stel je bent zwanger wat denk je wel niet wat je vriend hier dan van vind? Ja sorry hoor maar moet je dit niet samen over leggen of zie ik het verkeerd (kan hoor )
Ik wil alle jonge trotste mama's veel liefs wensen. Heb zelf mijn dochter met 18 gekregen. Nu is ze al ondertussen 7 jaartjes oud en een schatje van een meid. Alles kan als je het wil... Heb mijn MBO diploma gehaald zonder hulp en zit nu in mijn tweede jaar HBO! En gelukkig meer als voldoende tijd over voor mn sjatje. Groetjes Clarissa81
Ja lindy, k had het in een ander topic ook al uitgelegd. Het is zo dat ik in eerste instantie maar niet ongesteld werd, toen bleek ik dus zwanger te zijn.. maar een paar dagen later, werd ik toch ineens ongesteld. was dus gewoon niet zwanger.. Toen heb ik het met mijn vriend erover gehad enzo, en hij wist dat ik serieus was. We hebben er samen goed over gepraat en we willen nu gwoon samen graag een kindje, alleen gaan we niet alles proberen. Nu ben ik weer 2 weken over tijd, maar heb al 2 zwangerschapstesten gedaan, maar die geeft nog steeds negatief aan. Ik ga toch haast denken dat er iets met mijnhormonen aan de hand is. Sorry voor alle verwarring. Voor alle duidelijkheid Ik ben niet zwanger, voor zover ik weet, en we zijn ook niet superhard bezig om wel een kindje te krijgen, maar als ik zwanger word, (want ik ben wel gestopt met de pil) is het harstikke welkom