Bij de 1e was ik 16 toen ik zwanger raakte en 16 toen ik beviel bij de 2e was ik 22 toen ik zwanger raakte en 23 toen ik beviel Bij de 3e ben ik 25 toen ik zwanger raakte en 26 als ik beval
hallo meiden ik was net 20 jaar toen ik zwanger raakte en was net 2 maanden 21toen mijn kleine wurmpke geboren werd... liefs dionne
bij eva was ik 17 jaar toen ik zwanger raakte en 18 jaar toen ze geboren werd en bij bono was ik 19 jaar toen ik zwanger raakte en 20 jaar toen hij geboren werd
Ik ben op mijn 16e zwanger geraakt en ik zal ergens in juni bevallen en ben jarig in juli, dus straks wel een 16 jarige moeder
Was 20 toen ik zwanger werd van mijn eerste en net 21 toen ik ben bevallen! Nu 22 en nog 22 als ik zal bevallen zijn!1 maand later ben ik er dus 23!
ik was 18 toen ik zwanger raakte en hij is met 19 geboren,is inmiddels een hele grote vent van bijna 19
Dariënne: 17 bij conceptie 18 bij bevalling 'Friemeltje' (MK): 19 bij conceptie, 20 bij MK Yashyra: 20 bij conceptie, 20 bij bevalling Na......: 21 bij conceptie en nét twee weken 22 als ik niet te vroeg beval! Liefs
Ik was zwanger op mijn 18de en bevallen op m'n 19de! En van de 2de zwanger op 26 ste en bevallen op 27 ste!
ik was 17 toen ik zwanger raakte en net 18 toen ik beviel bij de tweede was ik 19 toen ik zwanger raakte en 19 toen ik beviel bij de derde was ik 30 toen ik zwanger raakte en beviel en bij deze was ik 36 en misschien 37 als ik beval of nog wel 36 mijn dochter was 15 toen ze zwanger raakte en 16 toen mijn kleinzoon werd geboren ik kreeg op mijn 33 te horen dat ik oma werd en dat werd ik toen ik 34 was
Jeetje! Dan ben je echt een jonge oma! Het lijkt wel een beetje of het over slaat in de genaraties?! Mijn moeder was ong 23 en ik was 20. Verschilt ook niet veel
ja lijkt erop of het bij ons ...normaal... is mijn moeder was ook 16 toen ze mijn oudste zus kreeg zij werd oma toen ze 38 werd ze is nu 61 en inmiddels al 15 kleinkinderen en 1 achterkleinkind dus
Bij ons is het ook zo! Mijn oma was 16 toen ze de eerste kreeg, Mijn tante was ook 16 mijn andere tante 17 en mijn moeder 19 en nu ik dan ik was op 17 bevallen en mijn nichtje ook 17! en mijn oma heeft nu 10 kleinkinder dacht ik en 2 achterkleinkinderen!