Hhaha jaaa Channie...Vroege vogels Nouja en dan nu trouwen huisje en boompje beestje heb je al Dussss nu wachten we op de tweede hahahaha
ik was 16 en beviel ook toen ik 16 was van mijn eerste mijn tweede 25 en nu ben ik 29 en bevallen van mijn dochter x
hoi patries ben je nou wel of niet zwanger want je hebt ook een topic dat je wel stoppen met de pil dus dan ben je nog niet zwanger en dat je door de pil heen zwanger bent geraakt wat niet de bedoeling is het is niet als aanval bedoelt maar het is een beetje tegenstrijdig allemaak en ik ben nieuwsgierig aangelegd dus was wel benieuwd naar je antwoord sorry het is of topic
Het is niet erg duidelijk, maar hier zegt ze dat ze idd zwanger is http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0
maar ze heeft meerdere geopend en zag net ookal dat er bij een ander topic van haar een disdussie aan de gang is want het is allemaal vaag want bij de 1e topic wel zwanger en bij de ander neit en dan zegt ze het is een ongepland iets en daar weer gepland vandaar dat ik nieuwsgierig ben omdat ze zichzelf tegenspreekt namelijk en alle topics zijn van vandaag vandaar de vraag sorry alweer of topic