leeftijd?

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door droomwens79, 1 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Er wordt naar gekeken.

2. missyb

missyb Niet meer actief

ik was net 1 maand 22 toen ik zwanger werd.
    en op 22 jaar bevallen 3 maanden later was ik 23 :D

3. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Hoi hoi,

ik ben 20 en gaan voor het eerst beginnen aan kinderen. op zich vind ik van rond de 19 a 20 beginnen mooi leeftijd, je heb al aardig wat gedaan in je leventje (meestal toch?)
    Maar op je 14/15/16de vind ik zelf wel heel jong. Vooral als je er bewust voor kiest toch?
    Mijn schoonzusje van 16 (vriendin van me broertje) die heeft expres de pil vergeten omdat ze adners haar vriendje kwijt raakte (dacht ze) kijk dan ben je echt ziek in je hoofd.

Maar kom op op me 14de legde ik net me poppen aan de kant bij wijze van. Op me 14de was ik nog niet seueel actief, ja net kussen met je vriendje maar meer ook niet.

Wat zijn de meiden van tegenwoordig er vroeg bij dan.

Mijn mening is en blijft 14/15/16 jaar heel dom van je om zwanger de raken of er aan te beginnen. Er zijn nog allemaal dingen die je kan doen zoals uitgaan. Maar met een kindje niet meer.

xxxAnnemarie

4. deb1

deb1 Actief lid

28 nov 2006
    256
    0
    0
    en je schoonzusje is nu zwanger? wat vind je broertje daar nu van?

5. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Totaal niet leuk, hij vind dat zijn leven vergooit is hier door.

6. deb1

deb1 Actief lid

28 nov 2006
    256
    0
    0
    dat is echt een rotsituatie. kan me de reactie van je broertje goed voorstellen.

7. Niet meer actief

ja sorry wat ik toen deed was fout, Niemand accepteerde mij, en al die anderen die zo jong waren kregen nooit komentaar, en dat vond ik raar,
    ik kan niet zo goed typen op een forum, ik kan niet goed mijn verhaal typen hoe ik het bedoel, maar alsjeblieft begin niet weer waarom tegen mij, ik doe toch helemaal niks vekeerds en dat is al van heel lang geleden,

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik vind juni toch niet zo heel lang geleden eigenlijk.
    Maar goed, je doet niks verkeerds, alleen zijn je verhalen erg tegenstrijdig.

9. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    wik eventje kwijt dat ik het heel erg jammer vind dat er iedere keer op het forum van die mensen zijn die verhalen op gaan hangen die niet waar zijn....
    zine ze dan niet hoe erg ze een ander ermee kunnen kwetsen? als ik dan naar dat verhaal over benthe kijk... vind het echt heel jammer zo raak je een beetje het vertrouwen kwijt...

sorry off topic........

10. deb1

deb1 Actief lid

28 nov 2006
    256
    0
    0
    hoi meiske

vind het wel goed van je dat je durft te reageren. misschien is het inderdaad wat jij zegt je uiting op het forum niet helemaal juist en worden dingen verkeerd opgevat. maar dat is geen reden om verschillende verhalen op te hangen toch?! uiteindelijk komt het toch wel uit. Probeer gewoon lekker jezelf te blijven en ook eerlijk naar jezelf toe, want je houd niet alleen ons voor de gek, maar ook jezelf. hoop voor je dat je hiermee ook weer iets geleerd hebt. lees eerst even terug wat je getypt hebt voor je het plaatst en houdt het bij een verhaal, dan moet het vast goedkomen.

Groetjes
    Deb

11. missyb

missyb Niet meer actief

Je typfouten maakt niks uit.
    ik ben ook zelf ook geen typwonder.

En dat je een keer eerder bent ingelogd ok dat kan ik me voorstellen dat je dan nog een keer opnieuw wilt proberen onder een andere naam

maar je verhalen zijn allemaal zo tegenstrijdig
    en dat maakt de twijfel alleen maar groter

12. debbesjuh

debbesjuh Lid

16 nov 2005
    5
    0
    0
    Dus gewoon niet meer liegen!
    daar kun je mensen pijn meedoen, inclusief jezelf!
    Dat zie je maar weer!

13. jimmy

jimmy Bekend lid

14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Het komt idd altijd uit !

14. Niet meer actief

ik lieg ook niet, zou ik dan gaan liegen om dat ik zwanger ben, Jullie hebben de testen in mijn album kunnen bekijken, geeft dat nog aan dat ik lieg,? en van mijn ander account, heb ik ook al zo vaak sorry gezegt maar niemand accepteerde dat vandaar dat ik on der een nieuwe naam zit, vind het erg jammer dat ik nooit op een normaal forum kan zonder comentaar te krijgen, mijn vriend en ik zijn supper blij, en we zijn zo gelukkig met elkaar vooral nu, gunt niemand het mij dan, sorry maar zit hier met tranen in mijn oogen, ik weet dat ik jong ben maar dat was mijn eigen keus,

Groetjes,,

15. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    @meiske91,

Ik denk als je niet had gelogen dat mensen wel blij zijn voor je. Je heb het zelf in de hand, niet andere liegen voor je of zeggen dat je moet liegen.
    Het belangrijkste in het leven is dat je zelf blijft, maar ook hiero.
    Liegende mensen zijn best erge mensen vind ik......
    gr Annemarie

16. Niet meer actief

Zoals ik al zei,, waar heb ik om zitten liegen? NOu geef me dan nu ook 1 reden,

17. missyb

missyb Niet meer actief

Maar die verhalen van jouw kloppen van geen donder.
    * eerst zeg je dat je nog zoveel pillen moet slikken
    * dan komt het door de pil heen
    * dan heb je een menstruatie en een paar dagen later ben je zwanger terwijl de cyclus ook niet klopt van jouw

en lees dit dan:
    Laat maar, je kan het lezen bij leeftijd in tiener moeders als iedereen hier zo doorgaat, ga ik hier wel weg ik lieg en bedrieg helemaal niks, en het is door de pil gebeurt ! zoals ik vaker heb gezegt sorry maar ik ben hier nu heel sneu van, heb gewoon tranen in mijn oogen, Niemand accepteerd mij, nee aleen de anderen die rond 16 17 zijn maar ik, nee hoor

Een stukje van jouw terwijl je op een ander forum verkondigd dat je graag een kindje wou hebben en dat je bewust met de pil bent gestopt.

Ik snap er de balen niet meer van
    dus geloof ook niet dat je zwanger bent het spijt me zeer!
    Er is gezegt niet liegen meer en nu doe je het weer

bah ik kan er niet tegen
    _________________ :({|=

18. Niet meer actief

Kijk maar even in mijn album, daar zie je bewijs, ik heb toch al gezecht dat niet al mijn verhalen kloppen Begrijpt niemand mij nou ooit een keer,
    lama ik hou hier wel mee op dan ,

19. missyb

missyb Niet meer actief

Lees je teksten eerst maar eens door dan

20. Niet meer actief

maargoed binnenkort kan ik het je zeker bewijsen want volgende week komen er echo foto`s ( als er volgende week plek is bij vk)

Deel Deze Pagina