leeftijd?

Discussion in 'Jonge moeders' started by droomwens79, May 1, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MissN

MissN Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    4,443
    0
    0
    Purmerend!
    Meiske..ik geloof je....

Fijne zwangerschap wijffie..:D

2. Debby21

Debby21 Lid

Jul 30, 2007
    41
    0
    0
    limburg
    Ik ben 21 als ik beval en was 2 toen ik zwanger raakte

3. debbesjuh

debbesjuh Lid

Nov 16, 2005
    5
    0
    0
    kan wel kloppen, maar kvind nog steeds dat liegen niet netjes is..

Debby21, niet te hopen dat je 2 was! :)

4. dreams

dreams Fanatiek lid

Apr 19, 2007
    1,460
    0
    0
    meiske: ik heb toen ook dat verhaal van je van de zijlijn meegelezen en ik vond het ook wat triest.
    Maargoed dat is nu geweest, je hebt sorry gezegd, dus ik neem aan dat je spijt hebt en dan moet je er ook niet in blijven steken.
    Zeker ben ik het met Lindy eens eerlijkheid duurt het langst! Hoe wil je trouwens geholpen worden op basis van leugens?
    Maar oké overdrijven kan ook, kan me ook voorstellen dat je wat onzeker bent nu.
    Wat mij betreft gefeliciteerd met je zwangerschap meid, ook al vind ik je wat jong. Ieder z'n eigen keuzes.

Verder ben ik met 19 zwanger geraakt en misschien nét 20 als ik beval. 26 december uitgeteld en 2 januari word ik 20

Groetjes dreams

5. dreams

dreams Fanatiek lid

Apr 19, 2007
    1,460
    0
    0
    @ Lindy : ik wil even reageren aangezien je ook een december mama bent :D
    jij bent ook al bijna aan de beurt m,et de echo !
    Spannend, aah ik kan niet meer wachten..
    En kan niet slapen grr

6. Niet meer actief

Dreams maar ik vind het wel tof van je dat je me toch accepteerd maar ga van dit forum af.
    Ik heb al meerdere malen het spijt me gezecht maar niet geaccepteerd( bij sommigen niet)
    Het gaat mij allemaal te ver zoals in mijn toppic voor meisjes die het ook niet weg willen laten halen hier bij tienermoeders har ik er even niet in gezet dat mijn moeder heel erg verschillend kan zijn, met keuzes, dan is het dit en dan dat, maar dati s blijkbaar weer in het verkeerde gat gevallen,
    Meteen en hele partij gezeik er over dat ik bedrieg en lieg Hoe kan ik nou mensen bedriegen, heb toch niks van ze afgenomen of wat dan ook, ik vind het jammer, waarom altijd tegen mij, tegen andere jonge moeders hebben ze nooit comentaar het is van beide kanten gebeurt door de pil heen en gestopt, omdat ik nog net 1 week gestopt was en daar in die week het gebeurd is, vind het erg triest hoe mensen hier tegen je tekeer gaan en van mijn mislijk heid, ik heb het sinds een week hiervoor had ik het nog niet, Zal het hier even duidelijk maken voor de mensen
    maar ik wens de mensen die normaal tegen mij deden een prettige zwangerschap toegewenst en ik zie jullie vast wel weer

7. dreams

dreams Fanatiek lid

Apr 19, 2007
    1,460
    0
    0
    @ meiske ; trek het je niet zo aan de meeste moeders zijn gewoon geschrokken. Omdat er velen zijn die al maandenlang probeert. En dan komt zoiets er ff tussen.
    Maar ik snap even niet wat je bedoelt met : "het is van beiden kanten gebeurd, door de pil heen en gestopt"? Dat snap ik even niet.

Nou ja jij dan ook nog een fijne zwangerschap meid

8. Lindy

Lindy VIP lid

Jan 16, 2007
    5,390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Hihi,, ik heb het ook hoor,, slaap ook slecht
    volgende week woensdag ben ik aan de beurt..
    pfff kan niet wachten.. :p

9. dreams

dreams Fanatiek lid

Apr 19, 2007
    1,460
    0
    0
    hou maar op ik ook niet!
    ik pas 6 dagen na jou..
    hmpff, erna wil ik meteen shoppingggggggg hihi

xx dreams

10. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Jeetje wat een gedoe weer zeg..

Laat iedereen ff lekker in zijn eigen waarden. Als mensen hier komen om te liegen tsja.. Beetje zonde van onze tijd, maar niet zozeer een probleem,.

Hou voor jezelf in de gaten tot hoever iemand betrouwbaar is. Vertrouw je het niet.. dan gewoon er niet mee in zee gaan hehehe

FF over ut schoonzusje die expres de pil is vergeten, Je bent niet ZIEK als je zoiets doet.. Ik denk dat ze dat als enigste uitweg zag en eigenlijk helemaal niet wist waar mee bezig was..

Iedereen weet dat kinderen duur zijn, veel tijd nodig hebben enz. Maar je weet pas echt wat je te wachten staat zodra je er 1 of meerdere hebt.

Ze heeft gewoon een stomme fout gemaakt. Maar fouten zijn menselijk en ik hoop dat ze ervan leert. En ze komt der eigen nog wel tegen en gaat dan wel nadenken waarom ze dat heeft gedaan als je broertje niets meer van der weten wilt..

MAAAR laten we 1 ding niet vergeten. Als jij geen papa of mama wilt worden. Moet je zelf ook iets onderhanden nemen. Jou broertje had ook condooms kunnen gebruiken.

Laten we wel ff duidelijk zijn dat iedereen weet dat je die onderkant niet alleen hebt voor het plassen maar je van beide kanten weet dat een meisje vruchtbaar is ook al zit ze WEL aan de pil ;)

11. Niet meer actief

Goedemorgen allemaal

Ik ben nieuw hier dus zal me ook hier maar even voorstellen. Beetje onzin om daar weer nieuw topic voor te openen.

Ik ben Sharon, 19 jaar (december wordt ik 20) kom uit Enschede.
    Woon samen met mijn vriend Maikel (21) en onze 5 katten en 3 vogels.
    Ik studeer Diergeneeskunde, en mijn vriend werkt in een slachterij (tegenovergestelde)
    Wij zijn nu bijna 2 jaar bij elkaar en hadden vanaf het begin af aan al een kinderwens, maar dat hebben we uitgesteld vanwege onze omgeving.
    Nu is het zo dat ik in Juni ben gestopt met de pil, en eigenlijk meteen zwanger ben geraakt want heb geen ongesteldheid uit mijzelf meer gehad en de zwangerschapstest was postief.
    Ik moet vrijdag naar de huisarts om alles te laten controleren en dan weten we het 100% zeker.

Het lijkt mij leuk om met mensen rond mijn eigen leeftijd in contact te komen, om gezellig te kletsen.
    Ik weet niet of jullie er ervaring mee hebben, maar wij hebben nogal last van heel veel kritiek wegens onze zwangerschap.

Liefs

12. PrisEnKids

PrisEnKids Actief lid

Jul 11, 2007
    393
    0
    0
    Thuismama
    Roosendaal
    15 zwanger en 16 bevallen
    17 zwanger en 18 bevallen
    19 zwanger en 20 bevallen.
    21 zwanger en 22 en moet ik sept bevallen

13. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hej, dat ziet er grappig uit zo achter elkaar 15,16,17,18,19,20,21,22! Haha! Sorry maar moest het even kwijt! Verder succes met je zwangerschap!

14. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    1,818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Ey PrisEnKids,

Heb je er ook voor geozen zo vroeg?

xxx

15. Zozo je hebt niet stil gezeten ;)

Succes met de laatste loodjes

16. mamaliciouss

Jul 6, 2007
    49
    0
    0
    Werkeloos
    Emmeloord
    haha wel grappig ja, 15 16 17 18 19 20 21 22 :D
    echt respect voor je haha, ik denk dat mijn lichaam toch
    echt wel 2 jaar nodig heeft om bij te komen :)

17. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    1,384
    0
    0
    omgeving oss
    hey meis
    dat is bij ons ook ik ben 21 en me man is 20 leuk :D
    hoelang zijn jullie al bezig?

grtjesss

18. Frostieke

Frostieke Actief lid

Jul 10, 2007
    300
    0
    0
    Studente
    Sint-Niklaas
    Ik ben 18 en bezig voor men eerste

19. Lindy

Lindy VIP lid

Jan 16, 2007
    5,390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Leuk hoor :)
    hoe oud is je mannetje :)

20. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik was 18 toen ik zwanger raakte en 19 toen ik bevallen was en nu ben ik 21 als de tweede komt :D

Share This Page