ik vind niet dat er naar leeftijd moet worden gekeken of iemand volwassen is of niet iedereen is het op z´n eigen tijd de een is het al met 15 klinkt stom maar soms is dat gewoon zo en de ander pas met 21 en sommige zijn heeeeeeeel laat. Ik was zelf altijd eerder aan dingen toe dan leeftijds genootjes en zit ook liever tussen de mensne van een jaar of 30/35 daar voel ik me gewoon beter thuis en kan ik beter mee overweg
Daar heb je helemaal gelijk mee! Ik zei tegen men vriend dat ik erg vroeg kinderen wou en hij wou dat ook dus twijfelden we niet lang!
ik weet niet wat je omgeving ervan vind maar de mijne vond het echt niet best maar daar moet je je niet teveel van aantrekken als dat gebeurd want zodra de kleine er naderhand is is iedereen happy Hoelang zijn jullie al bezig voor een kleintje ?
Eigenlijk weet maar 1 iemand het en die houd superveel van kinderen en die steunt ons zegt hij (onze beste vriend). Tegen iemand anders hebben we het nog niet gezegd, want als je dat tegen sommige zegt dat je met opzet bezig bent proberen ze je wel om te praten. En we zijn bezig sinds 19 juni, toen heb ik men laatste pil gepakt.
Het is zeker zo dat je niet naar leeftijd moet kijken ikw as gewoon nieuwsgierig hihi ik ben zelf ook vrij vroeg met alles ben ook pas 19 mijn vriend is dan wel al wat ouder. Je weet van zelf wanneer je er aan toe bent heeeel veel succes en wat je omgeving zegt moet jeje helemaal niks van aantrekken . alleen de leuke dingen meot je onthouden hihi
Ik ben 21 en we verwachten ons kindje in januari. Mijn vriend is daarin tegen wel 35 dus misschien dat daar dan het verschil in zit?