Hallo Meides! Ik ben op 15 april 2008 met een zwangerschap van ruim 37 weken getrouwd! (Was toen net iets meer dan een maandje 17) De dag was super! Al twijfelde ik nog wel of ik me jurk nou wel of niet zou aan krijgen! Ons zoontje word 3 mei 2008 verwacht ! We kunnen niet meer wachten! Dit jaar zijn ik en me man 3jaar samen! Ben echt trots op ons! p.s we wonen wel nog bij mijn ouders thuis Nou wou dit gewoon eventjes kwijt ! \/ Zijn er nog meer jonge meides die getrouwd zijn? 8)
gefeliciteerd,en nu op naar de geboorte. duurt niet lang meer dan zijn jullie kersverse papa en mama! groetjes diana
mag dit al , voor u 18 voor de staat/wet touwen ? in kdacht dat je vanaf 16 met toestemming van de ouders en of de koning mocht trouwen ( in Belgie) maar er zijn er echt niet veel vroeg mij het gewoon af in ieder geval PROFICIAAAT ! geniet van je man en je komende baby hoe was je trouwdag ? ik ben echt benieuwd , sorry daarvoor
Ja in NL mag dat. Ik geloof dat de ouders toestemming moeten geven of je moet je meerderjarig laten verklaren of zoiets. Heel hartelijk gefeliciteerd en veel geluk samen
Hier wel jong getrouwd, maar niet zo jong als dat jij bent hoor.\ Ik was 20. In ieder geval van harte gefeliciteerd, en geniet er lekker van!
Ik ben ook jong getrouwd namelijk toen ik 16 was, ik woonde toen op mijn 17e al samen met hem (hij is wat ouder en had een eigen huis) Mijn man en ik zijn nog steeds samen nu al 4 1/2 jaar, we verwachten ons 1e kindje (een dochtertje) op 18 Juni Ik wilde al vanaf mijn 16e een baby'tje maar was bezig met een opleiding en heb dus gewacht en nu ben ik 20 en eindelijk is het dan zover, kan niet wachten op de komst van onze kleine
Gefeliciteerd meid! Ik ben wel jong zwanger maar ik ga nog niet trouwen, dat doe ik liever over een paar jaar als ik wat meer tijd en geld heb, haha. Dat is al binnenkort zeg, mei! Wij moeten nog fftjes geduld hebben tot september... groetjes Cossy
Gefeliciteerd ! Ook ik ben jong zwanger maar wij gaan nog niet trouwen.Dat moet nog ff wachten. 3 mei is al snel ! Wij zitten nu pas op de helf en moeten wachten tot september voor we van ons kleintje mogen genieten.
Gefeliciteerd! En nog een voordeeltje van jong getrouwd zijn, jij hebt waarschijnlijk nog geen rollator nodig als je eenmaal 50 jaar getrouwd bent Op naar een eigen plekje en nu maar rustig uitkijken naar de bevalling. Voor je het weet is je kindje er! Groetjes van kiki