hallo 27 mei ben ik gestopt met de pil 30 mei ben ik ong geworden zoals het hoort 10 juni heb ik sex gehad en voor mijn gevoel 12 juni me ei en maandag 11 juni had ik een beetje bloed verlies weet iemant of ik op tijd ben geweest voor me ei we waren eigelijk te vroeg maar volgens me calculator had ik pas 13 mei me ei als ik de 10 sex heb gehad en de 12 me ei kan je er dan nog zwanger van raken en ik heb al sinds me 10 juni heel erg buikpijn opgeblaasen het zit vooral aan de zijkanten vandaag ging ik fietsen maar elk hobbeltje voelde ik wordt er gek van de pijn trekt ook naar me anus sorry en vooral met sexen verga ik van de pijn heb dokter gebeld en zegt dat het door ontpillen komt een beetje raar kan iemandt me verder helpen dit heb ik de eerste keer niet geahd toen ik stopte met de pil was wel in een keer raak groetjes
o ja als je een eisprong hebt kan je er dan dik een week last van hebben ik heb er nooit last van gehad
Op je laatste vraag: Ja, dat kan. Het kan inderdaad ontpillen zijn, maar ik heb na mijn ei tot mijn NOD altijd last van een soort ongi-pijn en zere borsten. Is gelijk als ik weer ongi wordt weer over. Succes met zwanger worden! Miepie