Ik ben 27, mijn man 28. Ik heb al heel lang een grote kinderwens; hij vond het belangrijk eerst dingen als een eigen huis, studie en baan op orde te hebben. Nou gaan we ervoor!
Nou ik was er al langer klaar voor maar mijn man niet. In september hebben we besloten om er voor te gaan. Het welbekende klokje hè! (Wie zegt dat 't meteen lukt!) Ik ben nu 32 en mijn man ook. Tegen de tijd dat de kleine er is ben ik al 33 en hij nog 32.
Nou ik was net 22 en toen gingen we samen wonen en eigenlijk 2 maanden later vroeg mijn mannetje of ik wilde stoppen met de pil omdat ik graag met mij een gezin wilde stichten.Dus we zijn nu vanaf September bezig.......maar nog steeds niks Ach als het er klaar voor is komt het vanzelf wel.
27 toen ik stopte met de pil. ik wilde al eerder een kindje ( toen ik 25 was) maar mn man wou het toen nog niet.
Nou ik was net 22 en toen gingen we samen wonen en eigenlijk 2 maanden later vroeg mijn mannetje of ik wilde stoppen met de pil omdat ik graag met mij een gezin wilde stichten.Dus we zijn nu vanaf September bezig.......maar nog steeds niks Ach als het er klaar voor is komt het vanzelf wel.
Ik was 22. Toen ik hoorde dat mijn schoonzusje zwanger was werd ik best wel verdrietig. Ik kon toen nog niet zwanger worden omdat ik met een gebroken rug rond liep. (door val van een paard) Nu dat allemaal achter de rug is kan het wel en zijn we er ook mee bezig. Ik ben nu 23 jaar.
ik was 22 toen ik we voor een kindje zijn begonnen inmiddels ben ik nu 23 , ik wou al vanaf mijn 18e graag een kindje maar manlief wou het toen nog niet , vorig jaar juni zijn we getrouwd en sinds aug/sept 06 zag manlief een kindje ook wel zitten ....inmiddels heeft hij super veel zin in een kindje .... L.sybje
ik was net 20 toen ik stopte met de pil en wordt moeder als ik bijna 22 wordt. ik wilde wel eerder maar wilde eerst alles financieel in orde hebben en een eigen huisje hebben natuurlijk. mijn vriend is 26
ik ben nu 24 en mijn vriend 28. wilde er eigenlijk al een paar jaar eerder mee beginnen, maar omdat ik reuma heb en met de arts moet overleggen ivm medicijnen hebben we t steeds uitgesteld. je moet t dan helemaal plannen.. dus duurde wat langer allemaal
Ik was 27 bij de 1e. Nu ben ik dus 28 bijna 29 en wij gaan nu voor de 2e. Ik riep altijd dat ik voor mijn 30e kinderen wilde..dat is me gelukt!
Ik ben nu 24, mijn man wordt in augustus 29. Hij wilde al kinderen toen ik 21 was, hij dus 26 toen. Hij heeft altijd geroepen dat ie vóór zijn 30e kinderen wou. Nou hopen maar dat dat gaat lukken
He jusi, Ik ook hier. Mij man wilde ook aan kinderen beginnen toen hij 24 was, maar ja ik was toen net 20. Hij wil de oko voor zn 30ste kinderen. Hij wordt volgend jaar 30 dus wie weet....