Leeftijd?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bd81, 13 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Ik ben 22! En ben op mijn 21 ste met de pil gestopt.

2. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Ik was 35 toen ik pas echt het gevoel kreeg, vooral toen ik vorig jaar mei zwanger raakte! Helaas werd dat een miskraam, nu wil ik niets liever!

Toen ik 20, 25, 30 was, had ik mijn hoofd vol met andere dingen...

Groetjes, Daantje

3. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Ik ben gestopt met de pil toen ik net 24 was en ben nu aderhalf jaar later 25, maar nog geen wondertje. Hoop dat deze niet lang meer laat wachten.

4. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Ik wil al wel jaren (hoeveel?) een kindje of kindjes, maar door omstandigheden en niet de goede partner, niet eerder echt mee bezig geweest. Toen ik echt tiener was, vond ik het trouwens maar niks..het gevoel kwam vooral toen mijn vriendinnen en zussen zwanger werden. Ik was ergens midden 20.

Nu dus 32 jaar (sinds 6 mei) en zijn we net in ronde 2 beland.

5. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    ik was 20 en had kinderwens met de 18...

6. HJ1977

HJ1977 Actief lid

6 jun 2007
    447
    1
    0
    De kinderwens is er al zo lang als ik me kan herinneren.
    Toen ik 22 was kreeg ik een relatie met mijn huidige man. Hij is anderhalf jaar jonger dan ik ben. Toen we 5 jaar geleden gingen samenwonen heb ik de discussie opgestart. Na 4 jaar wilde hij wel kinderen, maar eerst alles voor elkaar hebben.
    Vorig jaar december zijn we getrouwd, we hebben allebei een vaste baan en sinds april een nieuw huis. Nu zijn we er dus klaar voor. Ik ben nu 29.

7. jesjuh

jesjuh Actief lid

29 mei 2007
    429
    0
    0
    Nijmegen
    Wij zijn nu 5 jaar samen en het laatste jaar hebben we het er een aantal keren over gehad en deze tijd ook benut om de laatste puntjes op de i te zetten. Wilde eerst t huisje af hebben ed. Nu dat zover af is zijn we 3 maanden geleden gestopt met de pil. En hopen dat we snel een wondertje mogen verwachten. Ik ben nu 26 en mijn vriend 31.

8. Paint

Paint Actief lid

27 feb 2007
    392
    0
    0
    Ik heb het pas een paar maanden. Dus 33 jaar. Mijn man is net 36 geworden. We hebben altijd geroepen geen kinderen voor ons, we houden het bij onze beestjes, maar sinds mijn schoonzusje is bevallen zijn mijn
    moeder en zijn vadergevoelens helemaal naar boven gekomen.
    En het is echt niet ons eerste neefe kindje in de fam. Gewoon nog niet
    klaar voor geweest al die jaren.

9. prinsessebes

prinsessebes Actief lid

12 jun 2007
    168
    0
    0
    Ik ben nu 26, mijn vriend is 37. We zijn eind juli 6 jaar samen. Ik heb vanaf mijn 16e gezegd moeder te willen worden, zelfs als ik alleen zou blijven. Het liefste wil ik voor mijn 30e moeder worden. Mijn vriend was in eerste instantie een beetje bang voor alle consequenties die het ouderschap met zich meebrengt. Nu heb ik hem toch overtuigd, ik ben nu bijna 4 weken gestopt met de pil. Superspannend!

Liefs,
    Sonja

10. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik wou toen op zich al best aan kinderen beginnen, wou ergens niets liever.
    Maar we wilden persé ook eerst trouwen, en dat kost ook geld :)
    Ook vond ik dat ik niet sterk genoeg in mijn schoenen stond om kinderen op te voeden toen. Nu voel ik me geestelijk ook een stuk sterker dan toen, en dat vind ik toch ook wel een vereiste.
    Ik zou geen kind willen als ik te labiel ben zeg maar ;)

11. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Ik ben nu 33 en officieel gestart sinds afgelopen 'ei'.

Sinds oktober vorige jaar (toen was ik 32) wat aan geklooid met het idee 'welkom' (en soms een maand niet in verband met bepaalde maanden waarin het me niet leuk lijkt om als kind jarig te zijn ;) (tussen sinterklaas en kerst enzo).

Ik wilde vroeger altijd eerder moeder worden dan mijn moeder (ze was 34..) nou, dat kan ik dus hoogstens evenaren!
    Ik dacht altijd, ik wil zeker moeder worden, maar pas als ik later groot ben!

:eek:

12. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    28 en was nog net 28 toen ik zwanger raakte :)

13. veertje23

veertje23 Actief lid

2 mei 2007
    333
    0
    0
    Verzorgende
    Gelderland
    23 toen ik met de pil stopte en graag zwanger wil worden vriend is 28 en we zitten nu in ronde 7 en ik word deze maand 24.
    Eerst riep ik altijd als ik 25 ben wil ik graag een kind krijgen nu is dat hopelijk wat eerder haha.

Groetjes Veer

14. Heleena

Heleena Niet meer actief

Ik ben 29 en mijn vriend wordt in augustus 27, we zijn nu 4 jaar samen en hebben in januari besloten ervoor te gaan. We wilden dit al eerder doen maar hebben het ivm financien niet gedaan. Ik had altijd geroepen jong moeder te willen worden, mits ik een goede relatie had en de financien op orde waren. Heeft wat langer geduurd maar ik weet nu wel zeker dat ik de ware heb gevonden. Nu nog hopen dat het snel raak is :D .

Groetjes Neera

15. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Bij mij was het precies hetzelfde! :D

16. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    En erg genoeg....dat gevoel wordt dus gewoon sterker en sterker he! :D :D

17. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Mobius...ja niet normaal he! Van het ene uiterste naar het andere uiterste. :)

18. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Ja Pooh, echt niet normaal. Snap het helemaal niet. Een jaar geleden hoefde het niet zo voor mij. Had liever een hond :D
    Maar nu kan het voor mij niet snel genoeg gaan.
    De gedachte van die creatie van de liefde tussen mij en mijn vriend, dat fantastische gevoel van hem en mij, samengesmolten in een levensecht wondertje dat je kan koesteren, je hele leven lang... Hmmm wat een romantiek zo s'ochtends vroeg :D

19. Niet meer actief

ik ben 16 mei 43 geworden mn vriend is 34
    ik was 21 toen de eerste kwam en 26 toen de 2de kwam

na een nieuwe start in mn leven en een operatie verder en in sept 2006 Mk zijn we weer verder in de volgende ronde zitten weer in de klus fase

hopend dat deze maand onze geluks maand zal zijn dan zou het een maart kindje worden wat voor mij een speciale betekenis zou hebben de maand maart .....

dus we wachten weer af

liefs kaley

20. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Ik ben 25 jaar en zit nu in ronde twee.
    Man lief en ik zijn nu 4 jaar getrouwd en 8 jaar bij elkaar.

Deel Deze Pagina