Ovulatietest, nog steeds geen resultaat

Discussion in 'Zwanger worden' started by essiee, Jun 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. essiee

essiee Actief lid

Aug 28, 2006
    320
    0
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Even een vraagje.
    We zijn na vele maanden gewoon op de gok en met een beetje temperaturenaan het proberen zwanger te worden, maar deze maand zijn we begonnen met ovulatietesten, maar heb nog steeds geen positief resultaat gezien.
    Mijn laatste ongi begon op 31-5 en ik ben op dag 9 ( 8juni) begonnen met testen, maar heb nog geen piek kunnen ontdekken.

Kan het nog steeds of kan ik beter ophouden met testen?
    Heb normaal een cyclus van 27,29, soms 30 dagen. en gebruik de testen van CB.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Liefs essiee

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Hoi Essie,
    Ik heb vorige maand voor het eerst met ovu-testen gewerkt. Kreeg toen op de verwachte dag een posi test, maar werd 2-3 dagen eerder dan verwacht ongi. Dus een luteale fase van maar 12 dagen. Mijn cyclus is normaal ongeveer 26 dagen, en ik zit nu ook nogsteeds te wachten op m'n ei. Ik ga nu maar uit van mijn langste cylcus (28 dagen) en een LF van 12 dagen, dan zou ik uiterlijk zondag en posi test moeten hebben. Tot dan blijf ik doortesten.

Om een heel lang verhaal kort te maken; je kan ook korter dan 14 dagen voor je NOD je ei hebben en je cyclus kan ook wel eens een keer wat langer zijn, doortesten dus!

groetjes, Miepie

3. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Dubbel gepost.

Kwebbel

Share This Page