Vraagje! Overtijd maar negatief getest

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door hhoneybee, 17 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hhoneybee

hhoneybee Lid

17 jan 2008
    35
    0
    0
    Ik heb al drie maanden een hele regelmatige cyclus en ben nu al ruim een dag over tijd.
    De zwangerschapstest die ik gedaan heb geeft alleen aan dat ik niet zwanger ben.
    Wie heeft dit ook al gehad of kan mij advies geven. Ik word er zo onzeker van.
    Heb nu echt zoiets van: Laat mijn menstruatie nu maar komen, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.

Wie heeft hier ervaring mee?

Hoor het heel graag.

Lieve groetjes Mel

Edit mod: je onderwerp duidelijker gemaakt, dit staat in de regels.

2. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ik heb dit afgelopen maand gehad...ik wer pas na ongesteld na 30 dagen terwijl ik daarvoor een regelmatige cyclus van 28 dagen had.
    Ik snap je gevoel wel....
    Gewoon afwachten is het enige wat je kunt doen...mocht je menstruatie echt lang uitblijven kan je altijd nog eens testen ;)

3. Anja24

Anja24 Bekend lid

9 dec 2007
    678
    0
    0
    woonbegeleidster
    nederland
    Ik heb al ruim een half jaar een cyclus van 28 a 29 dagen deze maand zat ik op 34 dagen.
    Ik zou inderdaad wachten en anders over een paar dagen no een keer testen.
    succes.

4. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Mijn vorige cyclus was erg lang, 4 testen weg moeten gooien! Ik zou als ik jou was nog even afwachten, komt er geen ongi dan kan je nog een testje doen! Succes!

5. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Ook ik was afgelopen maand opeens 12 dagen overtijd. Misschien si dit bij jou toch ook het geval, maar kan natuurlijk ook dat je nog te vroeg bent geweest met testen.

Probeer nog een paar dagen te wachten, daarna anders misschien toch nog een test doen?

6. hhoneybee

hhoneybee Lid

17 jan 2008
    35
    0
    0
    Heel erg bedankt voor jullie reacties.
    Ik wacht het nog maar af. Weet niet of ik blij moet zijn dat ik over tijd ben, maar door die negatieve testen wordt je hoop ook om zeep geholpen. :rolleyes: :cry:
    Nou ja ik hou jullie wel op de hoogte.

Lieve groetjes Mel

7. sung

sung Actief lid

19 okt 2007
    169
    0
    0
    rotterdam
    hoi,
    ik was deze maand 10 dagen overtijd. had verschillende vage testen en heel veel zwangerschapssymptomen. op de 8e dag pas negatief getest en dag 10 ongi :(
    ik zou zeggen rustig afwachten en succes!

8. kim1979

kim1979 Actief lid

9 nov 2007
    337
    0
    0
    Hallo,

Ik zit met precies het zelfde probleem.
    Ik ben vandaag precies een week overtijd.
    Had altijd een cyclus van 28/29 dagen.
    Drie testen gedaan alle drie negatief.
    Ik begrijp er helemaal niets meer van.
    Wat moet ik nu?
    graag jullie mening.

Liefs Kim :cry:

9. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Hoi,
    Balen he?
    Ik was vorige maand ook overtijd ( normaal 33 dagen nu 43 :confused: ).
    Uiteindelijk gelukkig ongie geworden, maar vervelend is het wel.
    Ik weet nu dus ook niet hoe deze cyclus gaat lopen, ik hoop normaal :(

Ik hoop voor jou dat je stiekem toch zwanger bent :D

Groetjes MB2005.

10. kim1979

kim1979 Actief lid

9 nov 2007
    337
    0
    0
    Ja echt verschrikkelijk,
    stel nou dat ik wel ong wordt, wat ik hoop dan weet ik waar ik aan toe ben, hoe moet ik dan tellen als ik het via de calculator van deze site doe?
    Je moet dan nl je cyclus invullen maar daar klopt deze keer geen bal van.Hoe weet je dan wanneer je het vruchtbaarst bent etc?

x kim

11. hhoneybee

hhoneybee Lid

17 jan 2008
    35
    0
    0
    Nou ik ben weer een dag verder en nog steeds niet ongi. Ik ga morgen maar weer eens testen.
    Ik hou mezelf heel erg voor dat ik gewoon ongesteld wordt eerdaags, omdat ik wel al wat dagen last heb van krampjes.
    Aan de andere kant blijf ik toch nog hoop houden of ik dan misschien nu zwanger zal zijn... het is erg frustrerend en moet zeggen dat ik niet veel kan hebben deze dagen.
    Ben erg gauw verdrietig en 'vlambaar'.

Nou morgen maar weer proberen.

En Kim ik leef met je mee. Echt het gevoel is verschrikkelijk om niet te weten waar je aan toe bent. Je hebt zoveel hoop en wil zo graag dat je op een gegeven moment niet meer weet wat je moet denken.
    Geduld hebben is volgens mij het enige wat we kunnen doen.....

Liefs Mel

12. Indogirl

Indogirl Lid

27 dec 2007
    71
    0
    0
    Goh, dit topic komt als geroepen. Ik heb net 5 minuten geleden mijn allereerste test in mijn leven gedaan omdat ik 3 dagen overtijd ben. Had hiervoor de laatste paar maanden een cyclus van 24...

Heb wel per ongeluk het teststaafje eerst op zijn kop op tafel gelegd en toen gelijk omgedraaid. Hoop niet dat daardoor mijn test verpest is? Ik had wel één streepje.

Als mijn cyclus deze keer dus wel ineens langer is, weet ik ook niet meer hoe ik mijn eisprong moet berekenen en wanneer we dus moeten 'klussen'.

Boe... ik ben wel een beetje verdrietig. Had echt gehoopt dat het raak zou zijn.

13. hhoneybee

hhoneybee Lid

17 jan 2008
    35
    0
    0
    Hee Indogirl,

Verrot is dat he. We zitten precies in hetzelfde schuitje.
    Welke test heb je gebruikt. Bij de ene test is er een streepje nodig en de ander weer een plusje.
    Ik heb er al verschillende geprobeerd. Het schijnt dat de testen van Kruidvat eigen merk toch wel erg goed staan aangeschreven dus heb deze vanavond maar weer eens gekocht, aangezien ik er doorheen was met mijn duo-test. Heb nu al ruim een dag niet getest. Morgenochtend is het beste om te testen want dan is de urine het meest geconcentreerd.

Vind het zo spannend, maar tegelijk ben ik ook pessimistisch om zo niet weer een teleurgesteld te worden.

Hou te taai!

groetjes Mel

14. Indogirl

Indogirl Lid

27 dec 2007
    71
    0
    0
    Die van kruidvat schijnen idd goed te bevallen (ha, wat een woordspeling) en die van Matcare ook...
    volgens deze site dan.

Ik heb 2 testen van predictor gekocht. Die kunnen op elk moment van de dag en er horen 2 verticale streepjes te verschijnen. Ik had er dus maar 1 (controlestreep) en geen zwangerschapstreep.
    Ik wacht nog wel een paar dagen of mijn ongi komt, anders doe ik mijn 2e testje.

15. kim1979

kim1979 Actief lid

9 nov 2007
    337
    0
    0
    Hallo,

Hoe berekenen jullie dan nu wanneer je het vruchtbaarst, eisprong hebt? x kim

16. kim1979

kim1979 Actief lid

9 nov 2007
    337
    0
    0
    Hallo Allemaal,

vanmorgen nogmaal getest en ZWANGER ! kheb vanmiddag nog een test gedaan en deze was ook positief. Ga morgen langs mijn huisarts voor bloedprikken.

Liefs kim ;)

17. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    gefeliciteerd! ik ga zometeen testen... zal wel niet, maar hoop t zo!
    of is t beter om `s morgens te testen? heb cb, de digitale.
    groetjes!

18. kim1979

kim1979 Actief lid

9 nov 2007
    337
    0
    0
    maakt niets uit, met clear bleu kun je ieder moment van de dag testen. ik hoop voor je dat het positief is

x kim

19. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    niet dus...gisteravond een negatieve test. :( ik zal dus gewoon moeten wachten op mijn cyclus.. heb ergens anders al gelezen dat iemand pas 50 dagen na de laatste 'pil-ongie' ongesteld werd, dus ik kan nog even. stiekum was ik toch wel een beetje teleurgesteld...vandaag 3 dagen over tijd, maar nog niks geen symptomen. niet van :evil: maar ook niet van :baby: . we wachten maar af!
    @ kim1979: wanneer ben je precies uitgerekend? super zeg!

20. kim1979

kim1979 Actief lid

9 nov 2007
    337
    0
    0
    hallo,

Vanmorgen naar ha geweest, 21 september ben ik ong. uitgerekend..
    Ik ben echt super blij, maar het is wel dubbel omdat ik in nov bij 3,5 week mk gehad heb. ben nu 5,5 weken zwanger.
    Ik weet je moet er van uit gaan dat het goed blijft gaan maar toch.. gek he?

liefs kim ;)

Deel Deze Pagina