1 prachtige zoon van 3 jaar oud. Heerlijke leeftijd; lig geregeld gevouwen om de bijdehante opmerkingen die er ineens uitkomen En ik vind het erg fijn dat mijn jochie zo zelfstandig aan het worden is, ondanks de strijd die dat bij tijd en wijle geeft...
Dochter van 5, zoon van 3, dochter van bijna 7 maanden. Ik vind alle leeftijden tot nog toe heel leuk. Het enige wat op dit moment een beetje zwaar valt is de pittigheid van zoon van 3; driftig met momenten, veel slaan, als iets maar even tegenzit. Dan verlang ik toch echt naar wat rustiger vaarwater met onze knul.
Ik heb de eerste 4 hokjes aangevinkt. Ik heb een zoontje van 7 jaar, een zoontje van 4 jaar, een zoontje van 3 jaar en een dochtertje van 1,5 jaar.
Zie banner, Zo mooi om te zien hoe een klein hoopje mens zo snel uit kan groeien tot een lachend, kruipend, en soms driftig persoontje. Mooi om die ontwikkeling mee te maken,
[off topic] Heb net even je weblog bekeken! Wat heb je je man op een bijzondere manier ontmoet! En één van je dochters draagt dezelfde naam als mij! Leuk! Ik tref niet zovaak naamgenootjes
Zie dat er toch een hoop de poll hebben in gevuld een duidelijk beeld eigenlijk van leeftijdscategorieën. Erg leuk om te zien.
De oudste is 3 en de jongste is 9 weken. Ik vind veel leeftijden wel leuk, maar sinds hij 3 is vind ik het wel leuker. Hij speelt veel leuker dan een jaar geleden. Meer samen en rollenspellen. Alleen jammer dat hij nog niet praat en nog niet zindelijk is, dat waren juist dingen waar ik al 2 jaar naar uitkeek. Maar komt hopelijk ook snel. De babyleeftijd vind ik sowieso heel leuk al die mijlpalen die ze bereiken.
Up misschien zijn er nog een paar die het nog niet in gevuld hebben. Poll geeft wel een goed beeld van de leeftijden hier. 0/1 is aan de winnende hand en 1/2 volgt direct de rest loopt ook in procenten af. Wel leuk om te zien deze pol.
eentje van 1 en eentje van bijna 5... Niet door keuze maar door de natuur...had ze liever allebei rond de 5 gehad nu ;P
8 is mijn dochter en een geweldige leeftijd Minst leuke leeftijd vond van 0 tot 2, luiers, melk, opstaan, erachteraan rennen.... Kijk rollen, zitten, staan, lopen etc is heel erg super omdat mee te maken dat ze dat gaan doen
Levi is 4.5 ( sept. 2008 ) Leuke aan deze leeftijd vind ik dat ze opeens zo wijs worden, alles willen weten ( soms wel vermoeiend ) en echt alles doorkrijgen en steeds meer zelf gaan doen. Elin is 1.5 (juli 2011) Leuke van deze leeftijd vind ik het boeven. Je zegt nee, je krijgt een ondeugende blik en het wordt lekker toch gedaan. ook geeft ze de hele dag kusjes <3