Hoi Lieve meiden, Na een tijdje afwezig geweest te zijn op de site ben ik nu weer met een goed humeur aanwezig. Ik heb wel meegelezen maar niet gereageerd. Nadat onze 1ste poging is afgebroken door te snel groeiende eitjes, moest ik wachten op mijn menstruatie. Deze kondigde zich aan op 8 juli. Op 13 juli ging is samen met een vriendin richting Friesland om mijn nieuwe puppy op te halen. De heenreis verliep perfect, maar op de terugweg werden we na 15 minuten frontaal door een andere auto aangereden. De schrik zat er natuurlijk goed in, maar met iedereen was gelukkig alles goed en niemand gewond. Wel de auto aardig beschadigd en hier kon niet meer verder mee gereden worden, auto van de tegenpartij totaal total loss. Ben zo blij dat we stil stonden, hierdoor is de klap voor ons een stuk minder geweest. Van de schrik was ik dus meteen niet meer ongi. Een paar dagen ben ik ontzettend gestressed geweest van alles en hebben we in overleg met het ziekenhuis de volgende poging uitgesteld. Mijn hubbie had al vakantie dus die kon zich bezig houden met de hond. Uiteraard ging ook nog dezelfde week de wasmachine kapot, de televisie en viel het bed ook nog uit elkaar. Hubbie die normaal een hekel heeft aan bespelletjes op tv, belde me op op mijn werk dat hij een keer had mee gedaan en meteen een heel groot bedrag heeft gewonnen. Jullie begrijpen dat we beide helemaal uit ons dak gingen en dat dat toch wel een steuntje is geweest. Inmiddels zijn we weer een paar weken verder en ben ik vandaag in het ziekenhuis geweest voor controle. De menstruatie is er nog steeds niet. Nu bleek gewoon dat de stress en de ivf hormonen alles in de war hebben gegooid en omdat mijn baarmoederslijn nu 3mm is mogen we vandaag al starten met de nieuwe poging. Om half 7 gaat de nieuwe spuit erin en gaan we met goede moed deze poging in. Hopen dat het deze keer wel gaat zoals het hoort. Lieve meiden, duimen jullie allemaal met me mee? Veel liefs, Elvira
Elvira ik ken je nog wel niet, maar ik heb net je verhaal gelezen...............jemig wat een pech ineens achter elkaar zeg! Daar raak je wel gestresst van ja. Dan is zo'n financiele meevaller zeer welkom (zeker als er thuis juist van alles stuk gaat). Inmiddels dus met de 2e poging begonnen, toch ook weer heel spannend natuurlijk, maar goed dat jullie weer zover zijn dat het ook kan, zowel geestelijk als lichamelijk. Veel succes over 3 kwartier en idd hopen dat het nu gaat zoals het hoort....en daar hoort dan ook een positest bij! Succes.
pff wat heb jij allemaal op je dak gehad Elvira!!! Maar ondanks dat alles nu toch goed bericht voor je IVF!!!, al had je waarschijnlijk zelf liever je menstruatie gewoon gehad. Maar weer heel veel succes en we duimen voor je!! Spuit ze over een kwartiertje en veel goede moed deze maand!! Karin
He lieverd! Blij dat je weer van start gaat zeg! Gaan we lekker samen op. Tuurlijk duim ik voor je!!! Mijn baas vroeg van de week nog......hoe kom jij aan die eelt op je duimen...whahahah Zet hem op ! Elmo
Wat heb je veel -niet leuke- dingen meegemaakt zeg! Ik hoop dat alles voor jullie nu in een wat rustiger vaarwater terecht komt en je met een goed gevoel aan deze nieuwe poging kunt beginnen. Deze keer met heel veel meer geluk!! Wat voor een puppy hebben jullie opgehaald eigenlijk? Heel veel sterkte en succes deze poging! Liefs, Marjo
Hoi Hoi, @Marjo We hebben een Franse Bulldog gekocht. Hij heet Stitch en is supereigenwijs. We hebben ook 6 weken vrij gehad in totaal om hem zindelijk te maken en dingen te leren. X Elvira
Na regen (mislukte eerste poging, auto ongeluk, wasmachine, tv en bed) komt er nu vast zonneschijn, te beginnen met het bedrag dat jullie hebben gewonnen. Ik hoop dat dit zich doorzet en dat deze poging helemaal gaat lukken voor jullie. Succes!!
Oh wat schattig een bulldogje Mijn hubje is ook helemaal weg van hondjes en probeert mij nog steeds over te halen haha. Leuk ook he, diertjes met een eigen willetje, maar vast wel eens vermoeiend Ga je nog foto'tjes plaatsen in je album??
Hoi Elvira! Lang niet gezien! Tjonge wat heb jij veel nare dingen achter de rug zeg, ik was er echt even stil van. Voel je je alweer wat beter? Ik zie dat je met IVF bent begonnen, spannend meid. Ik gun het je zo dat het allemaal goed komt voor je! My fingers are crossed! [-o< En wat een lief hondje heb je, stitch past goed bij hem!
Jee meis, niet niks allemaal! ' Ik ga megahard duimen dat deze poging goed gaat aflopen! Idd een scheetje die Stich
Mijn duimen draaien ook weer voor je hoor meid! Na zoveel tegenslag, is het tijd voor zonneschijn! En het winnen van een tv-spelletje is het begin daarvan! En van harte met Stitch! Gaat het volgende hondje Lilo heten? (of schrijf je dat niet zo?) succes met de eerste spuit vanavond.
Hey Meiden, Hier even een update van mij: Het prikken gaat prima, voel me erg goed ben alleen een beetje moe van de hormoontjes. Maar goed dat hoort er allemaal bij. Gisteren heb ik bij een vriendin op haar 6 maanden oude baby gepast en ik vond het echt geweldig. Wel schoot er natuurlijk door mijn hoofd dit wil ik ook. Ik hou jullie op de hoogte. Fijn weekend allemaal. Groetjes,