Wie o wie is er zwanger geraakt van 1 x onbeschermd seks?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door roever, 4 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roever

    roever Niet meer actief

    Is er zwanger geraakt van 1 x onbeschermd seks (Al dan niet voor/tijdens eisprong) ?
     
  2. NieTa

    NieTa Bekend lid

    26 jun 2017
    584
    259
    63
    Vrouw
    Ja ons cadeautje loopt hier al bijna 8 jaar rond.

    Hebben dag 8 onbeschermd seks gehad en dag 13 mijn eisprong.
    Normaal had ik hem dag 17.
    We wilde nog wel een vierde dus het was welkom,maar wilde nog iets langer wachten
     
  3. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief

    Ik!

    Mijn jongste zoon. Hij was gepland hoor laat dat duidelijk zijn we hebben een keer seks gehad Zeker 5/6 dagen voor m'n eisprong (man moest namelijk weg voor zijn werk dus daarna niks meer gedaan) en was zwanger.
     
  4. Mooiezomer

    Mooiezomer Fanatiek lid

    22 apr 2017
    2.055
    875
    113
    Vrouw
    Ik niet, maar een vriendin van mij wel. Zij hadden net besloten voor een kindje te gaan en boem.... hartstikke zwanger!
     
  5. Leni88

    Leni88 Bekend lid

    16 sep 2014
    802
    398
    63
    Vrouw
    Ik ook.
    Het was de dag voor mijn verwachte eisprong en meteen raak.
     
  6. Miss M

    Miss M Fanatiek lid

    19 mrt 2012
    2.387
    596
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hier is dat 2 keer gebeurd.
    We wilden eigenlijk de maand daarna ofzo beginnen, maar na een gezellige avond toch 1 keer onbeschermd gedaan.
    De resultaten zijn nu 6 & 3 jaar ;)

    Geen idee van mijn eisprong toen trouwens. Het zal er vast wel rond zijn geweest :p
     
  7. AvdY

    AvdY Niet meer actief

    Check. Een keer zonder condoom in the heat of the moment. Werd een miskraam helaas.
     
  8. Fraser

    Fraser Niet meer actief

    Ja ik, dat resulteerde in mijn dochter.
    We wilde eigenlijk beginnen voor de eerste, kregen alleen beetje koud water vrees, dus het bleef bij die ene keer onbeschermde seks. Was blijkbaar al voldoende ;)
     
  9. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.306
    5.922
    113
    Vrouw
    Yes, zie banner. We namen wel bewust dat risico, maar hadden niet verwacht dat het zo snel zou gebeuren. :oops:
     
  10. Kon 87

    Kon 87 Bekend lid

    28 aug 2015
    664
    663
    93
    Vrouw
    Hier ook. Nét gestopt met de pil en wilden nog een even de tijd nemen om te ontpillen en hadden net een ticket geboekt om te gaan backpacken. Na een feestje een beetje onvoorzichtig geweest (geen idee van cyclus). Ging uiteindelijk met 6 mnd zwanger op reis :|
     
  11. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.612
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    ja hier ook 1x onbeschermde sex gehad (in 2006), wat leidde tot een zwangerschap (niet gepland, wel gewenst).
    Is helaas een mk geworden.
     
  12. Jenneke88

    Jenneke88 Fanatiek lid

    9 jul 2016
    1.755
    785
    113
    Ja hier! We hadden het erover om voor een tweede te gaan proberen. Dus met de pil gestopt... drukke periode volgde, oa eerste verjaardag van onze zoon. En op de avond vh feestje een keertje seks gehad en ja, ik bleek van die ene keer meteen zwanger.
     
  13. Yassminn

    Yassminn Lid

    3 jun 2016
    8
    1
    3
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja, ik dacht dat m’n eisprong pas 5 dagen erna kwam zoals gewoonlijk, maar toevallig was m’n eisprong eerder ( dezelfde dag ovulatietest gedaan, positief) dag van de eisprong seks gehad (ongepland).

    Andere zwangerschap (gepland) Alleen op de dag van de eisprong seks gehad.
     
  14. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.032
    17.046
    113
    Vrouw
    Nee niet van 1x .. ben de tel kwijt geraakt na hoeveel keer wij zwanger waren:o:
     
    xxmoixx, Tuttebelleke en nizzie86 vinden dit leuk.
  15. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.675
    33.044
    113
    Ik! En ik kwam er pas achter toen ik 21 weken zwanger was :oops:
    Precies 4 maanden later beviel ik :$
     
  16. HHJ

    HHJ Bekend lid

    31 mrt 2019
    873
    609
    93
    Vrouw
    Ja 1 x in the heat of the moment ook. Zelfs een morning after pil gehad, maar GELUKKIG heeft ie niet gewerkt! Wil me niet bedenken hoe het zou zijn zonder ons mooie ventje
     
  17. Feyre

    Feyre Actief lid

    21 mei 2020
    260
    211
    43
    Vrouw
    Hier ook. Wel gepland, bij mijn twee vorige zwangerschappen duurde het 9 maanden en 6 maanden. Dit keer was het gelijk de eerste keer raak, ook maar een keer seks gehad in die periode. Was voor ons ook wel eventjes wennen haha.
     
  18. JongetjeM

    JongetjeM Bekend lid

    28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+
    Hier 2x. Na wat drankjes onbeschermd seks gehad en er 2x zwanger van geraakt. Eerst schrikken maar als snel heel blij mee
     
  19. gate

    gate Bekend lid

    12 jun 2014
    723
    506
    93
    Hier 3x gebeurd.
    1e keer map gehad en toch zwanger wat een vmk werd.
    2e keer bewust maar nog niet echt bezig voor 1e kindje, sex gehad op cd 7 en baalde nog een beetje dat het daarna niet meer kon omdat vriend wegging. Bleek toch zwanger!
    3e keer was begin dit jaar, heel bewust 3e ronde maar die ronde niet zoveel zin en dus alleen op dag van positieve ovutest sex gehad, toen weer zwanger maar werd helaas mk...
    Andere rondes vaker seks gehad zonder resultaat, lijkt er bijna op dat bij ons 1 keer per ronde het beste is....
     
  20. Lynx

    Lynx VIP lid

    19 jul 2008
    8.501
    2.399
    113
    Werd je nog gewoon ongesteld dan?
     
    Iertje81 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina