Ik voel niks!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Talw, 28 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Talw

Talw Lid

4 sep 2012
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

Normaal heb ik in de week van mijn ovulatie altijd bloedverlies dat had ik deze keer 1 dag vrij heftig op de dag van mijn eisprong vermoed ik.

Maar ik voel altijd vanalles voor mijn nod maar nu dus helemaal niks. En ik had verwacht omdat ik tijdens mijn eisprong snel bloed dat ik ook een innestellingsbloeding zou moeten hebben of is dat onzin? Ik zit nu ongeveer 9 dagen na mijn vermoedde eisprong en het enige wat ik voel Zijn zere borsten maar dat heb ik altijd voor mijn Ongi.. Moet ik de moed opgeven of kan het nog wat denken jullie??

Liefs

2. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Lastig allemaal he! Ik had eerst ook dat ik roze verlies had rond mijn eisprong maar dit keer dus helemaal niet en door tempen en ovutesten weet ik zeker dat ik wel echt een eisprong gehad heb. Ik voel normaal ook van alles voor me nod maar nu dus niet, alleen soms gevoelige tepels maar omdat het met vlagen is vraag ik me af of ik het me niet inbeeld haha. Ik zit nu een week na me ei dus ja hier is het ook afwachten..
    zere borsten is altijd een goed teken toch? zal voor je duimen!

3. Talw

Talw Lid

4 sep 2012
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja Vrouwenlijven pffff Hahaha maar zere borsten is idd altijd een goed teken maar ja die heb ik altijd voor nod en ze voelen niet gevoeliger dan normaal rond deze tijd maar wie weet!!! Jij ook heel veel succes wanneer ga je testen???

Liefs

4. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Je hoeft niks te voelen als je zwanger bent.
    Hier dacht ik de eerste paar rondes dat het raak was, niet dus, en bij ronde 4 had ik echt zoiets van deze maand weer niet en toch 2 streepjes met een test 3 dagen voor NOD!
    Die maand waren we weinig actief geweest, maar waarschijnlijk toch wel op het goede moment.....................
    Ik hoop voor je dat het bij jou ook zo zal gaan!
    Sterkte en succes!

5. Talw

Talw Lid

4 sep 2012
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is echt super!! Het blijft een cadeautje!! Ik blijf gewoon stiekem hopen en dan is het verder afwachten tot woensdag!! Bedankt voor je reactie geeft me weer wat herkenning en hoop hihi!

6. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    tsjeetje, hier nog zo iemand! En zie mijn onderschrift!!!!! sinds gisteren is het duidelijk bij mij. heb er 4 testen doorheen geslingerd, en het begon met een heel erg wazig tuurstreepje. Gisteren twee testen gedaan, waarvan 1 digi en allebij positief! Nou ik zal je vertellen.
    na mijn eisprong heb ik beide keren gevoelige tepels gehad. en ja deze verdwenen! nu deze ronde ook! dus ik had echt zoiets oke , ja , oke, ik zal weer ongesteld worden. omdat mijn eisprong vrij duidelijk was door het slijmverlies, wist ik dat ik voor de 25ste toch echt ongesteld moest gaan worden. maar dit was dus niet. en het enige wat ik voel, en merk. is een rommelende buik, ik ben heel luchtig (moet nogal boertjes en scheetjes laten haha, maar wel kleintjes! hahaha) en mijn buik had een gek gevoel. ik kan er nog steeds niet veel aan hebben.
    Maar gevoelige tepels/borsten? Nee.
    misselijk? nee
    moe? kan niet zeggen dat dit meer is geworden.

7. Talw

Talw Lid

4 sep 2012
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw gefeliciteerd!!! En het is natuurlijk ook nog zo klein dat de echte kwaaltjes pas later zullen komen denk ik! Hoe voelde dat toen je daadwerkelijk zwanger zag staan op je test haha dat moet een onbeschrijfelijk gevoel zijn! Echt gefeliciteerd geniet en hopelijk krijg je niet veel kwaaltjes en blijf je gewoon lekker fit tijdens je zwangerschap

8. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    dames die toch zwanger zijn ondanks dat ze niks voelden gefeliciteerd!

ik ga nergens meer vanuit want heb ook wel gemerkt dat je lichaam je goed voor de gek kan houden, wat je de ene maand aan kwaaltjes hebt hoeft de volgende keer weer niet en andersom ;)
    testen zal ik misschien dag of 2 voor me nod doen maar misschien ook wel niet.

kreeg net heel toevallig een telefoontje van me schoonzusje dat ze zwanger is en ook nog langer dan in eerste instantie uitgerekend en ze was net pas gestopt met de pil..maar ja, dat vermoedde ik al want zij is echt heel vruchtbaar ook bij de eerste was ze in de eerste maand zwanger geraakt.

9. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Ik voelde het de eerste keer ook niet! En innestelingsbloeding heb ik ook nooit gehad. Wat ik wel had, en volgens mij hoort dat er wel echt bij is dat je temp hoog blijft. Rustig blijven en over 2 daagjes een test doen, wie weet........:)

10. bulma

bulma Lid

3 aug 2012
    84
    2
    8
    ik hoop dat het raak is bij je geen bloed geeft altijd hoop!!

11. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    Dankjewel, ik leef nog steeds op een roze wolk. mijn vriend begint er ook steeds meer aan te wennen. Het was ook meteen de eerste ronde raak dat we het echt probeerde (was al langer gestopt met pil). En toen ik dat zag staan. sja dat is onbeschrijfelijk. je krijgt toch dat stukje bevestiging! en je bent helemaal van de wap op dat moment. Tenminste ik kon niks meer haha. ik stond aan de grond genageld, met tranen in mijn ogen. Mijn beste vriendin die weet alles van me, en die kreeg het gisteren te horen. Ook al zou ik niks zeggen weet ze het toch, want voor haar ben ik gewoonweg te voorspelbaar. En die zei meteen: Ik wist het al lang! haha zei had dat gevoel al een week want ze had het zelfs al een keer tegen me gezegd. gek is dat he?

que het eerste gedeelte (vruchtbaarheid) lijk ik al op mijn moeder. Mijn moeder hoefde ook al maar te denken dat ze zwanger wildde worden. en als ik het tweede gedeelte ook op haar lijk, dan krijg ik een hele fijne zwangerschap. Maar dat is afwachten! En nu hopen dat het de komende 8 maandjes blijft plakken!

Ik besef wel dat ik heeeel erg veel geluk mag hebben, en jullie zullen het vast gek vinden als ik en mijn vriend er een jaar voor uit hadden getrokken voor ik daadwerkelijk ook zwanger zou zijn..... daarom is mijn vriend ook nog helemaal beduust, maar hij gaat er heel erg leuk mee om!

nu hopen dat jullie ook snel een posi zwangerschapstest in handen hebben! ik ben heeel erg beneiuwd, en hoop dat jullie me op de hoogte houden. Wat ik wel een aanrader vind, is ook zo'n digitale te kopen van CB. ik vond die streepjes maar niks, en ik begon te twijfelen of ik geen bril nodig had. haha En bij die digitale van CB staat gewoon zwanger op, en dan kun je niet meer twijfelen.

12. Talw

Talw Lid

4 sep 2012
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een goeie berichten allemaal zeg!!! En elk kwaaltje vraag ik me af of ik het verzin of dat ik het echt voel! Ik ga woensdag testen en laat het jullie weten! We hebben deze maand niet veel geklust laatste keer was een dag voor de eisprong dus is even spannend allemaal!!

Ga weer gauw aan het werk hihi

Liefs

13. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    dag voor eisprong is juist hartstikke goed toch, heb je wel op het goede moment geklust hoor. hier ook een dag voor eisprong..

en voel je verder al wat meer?

ik voel steeds meer steekjes enzo maar ja dat kan ook door naderende ongi komen ;)

14. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Hier ook hoor! Eigenlijk voelde ik iedere ronde van alles, de laatste ronde juist niks, maar dan ook echt helemaal niks. Dus ik had het die ronde eigenlijk al opgegeven, want ik had zoiets van als je zwanger bent moet je toch wel iets voelen aangezien er zoveel dan gebeurt in je lichaam.

2 dagen voor NOD, ik vind het toch altijd leuk om te testen en had zoiets van ach, had nog een gratis zwanger&kids zwangerschapstest in huis, laat ik die eens doen. Ik klets al maanden mee in het topic "mei eerste ronde" en ook daar zei ik tegen de meiden dat ik een testje ging doen maar dat ze er echt niks van hoefde te verwachten...

Test gedaan, neergelegd op het kastje en ging nog even rommelen, maar toch ook wel weer zenuwachtig dus na een minuut liep ik alweer terug om te kijken.... en ja daar stond een tweede streep!!!! :D

Wil dus maar zeggen, het hoeft helemaal niks te betekenen dat je niets voelt want dan kan het dus net zo goed raak zijn!

Veel succes :D

15. Talw

Talw Lid

4 sep 2012
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo weer even een berichtje! Ik voel ng steeds niks anders dan normaal voor mijn nod ben ook nog niet meer moe dan normaal helemaal niks!

Wel fijn te horen dat er nog zoveel dames zijn die ook niks voelden!

Ik heb nog wel een vraagje mijn cyclus was de laatste tijd steeds als volgt 28-28-31-31 en nou vraag ik me af want ik heb op dag 14 mijn eisprong gehad of ik dan op dag 28 al
    Kan testen want dat is precies 14 dagen na mijn eisprong of kan ik dag 31 pas testen??

Groetjes

16. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Hoi,
    Op dag 28 zou je ook al wat moeten kunnen zien.
    Als je ei echt op dag 14 geweest is.
    Hoop op 2 streepjes voor je!liefs

17. Talw

Talw Lid

4 sep 2012
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje wel! Ik hoop het ook en voor de rest vd meiden op het wachtbankje natuurlijk ook!!

18. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    en hoe staat het er nu voor? :)
    hier nog hoge temp en nog geen naderende ongi, maar ja moet nog 4 dagen wachten hihi. wanneer ga jij testen?
    ik voel verder weinig dus ga nergens vanuit

19. Talw

Talw Lid

4 sep 2012
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog steeds hetzelfde hier alleen pijnlijke borsten en begin hele lichte krampjes te krijgen alsof m'n nod eraankomt. Ik ga morgenochtend toch testen want ik heb nog een liggen! Maar verder zijn de klachten hetzelfde als ik ongie wordt helaas :(

succes nog 4 dagen hopelijk heb je wat afleiding!!

Liefs

20. anoniem28

anoniem28 Actief lid

26 jul 2012
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel ook nooit niks :(
    Ik heb ook het idee dat ik mijn eisprong niet voel..
    nu 3 maanden ovutesten gebruikt, ieder maand 1 smiley gevonden, helaas niet raak. Deze maand op aanraden van de ha begonnen met tempen, heb hele rare temperaturen :(! Dus weet ook niet wat ik daar mee aan moet, maar nog maar een maand mee door gaan. Ik ga ervan uit dat het deze maand niet gelukt is bij ons, mijn man is 1,5 week ziek geweest, natuurlijk net rond de eisprong! Heb hem wel verleid, maar denk niet op de goede dag.. Maar ja nog een week afwachten! Maar ga er niet vanuit.. :(, heb wel enorm zere borsten..

Deel Deze Pagina