Ik heb er zelf geen probleem mee, mits de jongste meerderjarig is. Mijn man en ik schelen 19 jaar. Ik ben nu 36 jaar en hij 55 jaar. We zijn nu 15 jaar samen, getrouwd en hebben kinderen. Ik ben wat dat aangaat net een ouwe tang in mijn doen en laten, en mijn man geef je geen 55 jaar met zijn uiterlijk en zijn gedrag.
Ik en mijn man schelen 6 jaar hij wordt binnenkort 32 en ik ben 26. Voor ons werkt dit erg goed, vooral omdat ik in mijn doen laten vaak ouder wordt geschat. Mijn schoonouders schelen 14 jaar en daar beginnen nu wel een beetje de problemen. Mijn schoonvader kwam al niet altijd goed uit zijn woorden, zo'n 3,5 maand terug hebben ze een best heftig autoongeluk gehad waarbij hij met zijn hoofd tegen het stuur is geknald. Sindsdien is dit verergerd en zijn ze hem nu aan het testen op dementie omdat het niet beter wil worden. Verder heeft hij ook weer kanker en laat hij zich door dit alles nogal hangen. Hij is nu 67 en we hopen dat hij nog een hele tijd mee gaat en dat hij een goede opa mag worden!
Ik ben 24 en me man 27 we schelen 2 jaar en 8 maanden. Maria1986 jeetje wat heftig laten we hopen dat je schoonvader er nog een hele tijd bij is en zijn kleinkind/kleinkinderen nog mee mag maken
Hihi mijn vriend en ik schelen 8 maanden en 3 dagen. Hij was snel volwassen, gelukkig !! We zijn nu beide 21 en worden voor het eerste papa en mama. We zijn al sinds ons 15e bij elkaar. Als ons kindje in januari geboren word zal papa inmiddels misschien 22 zijn.. We kijken er erg naar uit.. Voor ons werkt het perfect!
Ik heb altijd oudere vriendjes gehad ....totdat de jongere broer van mijn beste vriendin vertelde dat hij me wel leuk vond ,we trokken al veel met elkaar op en groeide naar elkaar toe . toen wij iets met elkaar kregen in( maart wordt dat 2 jaar geleden) was hij 19 en ik 29, ik had er echt heel veel moeite mee in het begin totdat mijn schoonbroer zei "je komt altijd met de verkeerde thuis altijd verdriet hem ken je en wat maakt het leeftijdsverschil uit ?" Het is de beste beslissing in mijn leven geweest en om nu te zeggen dat ik er iets van merk dat hij jonger is ? absoluut niet ik heb af en toe het gevoel dat hij volwassener is dan ik en volgend jaar verwachten we ons 1e kindje . Dus nee ik kijk daar niet meer raar tegen aan als diegene maar gelukkig dat is het belangrijkste .
Ik 40, manlief 35...maar ik kan ook nog makkelijk door voor 35 Zou ik 'm op m'n 20-ste zijn tegengekomen dan had ik 'm niet zien staan als 15-jarig broekie maar op een gegeven moment is dat verschil er niet meer....en verder: als je maar gelukkig bent en het legaal is
Ik ben 25 hij 46 en ik merk het wel maar er is niemand zo geweldig als hij. Onze kinderen hebben een oude vader, so what. Hij is een geweldige vader en geeft ze wat ze nodig hebben. En ja ik ben wel eens bang voor wat er komen gaat. Maar als hij met pensioen gaat, kan hij toch lekker het huishouden doen en op de kleinkinderen passen? En ja dan moet ik nog werken. Is tussen thuisblijfmoeders en hun man niet anders hoor. Zijn toch zoveel situaties waarin 1 van de 2 wel werkt en de ander niet? En mjisschien gaat hij wel wat mankeren maar ja een man van 30 of 40 kan ook iets krijgen.
Ik scheel 7 jaar met mijn vriend. Als ik het zo opschrijf denk ik woow maar in het echt merk ik er niks van! Dus nee heb er geen problemen mee
Het gaat er om dat je gelukkig bent, en dan zou veel leeftijdsverschil niet uit moeten maken. Maar als ik heel eerlijk moet zijn denk ik weleens, tjonge het kan je vader zijn. Maargoed dan denk ik weer, als je maar gelukkig bent...
Niet lullig bedoeld hoor, maar met pensioen gaan en een tbm is toch wel heel iets anders. Mijn vader ging dus ook met pensioen terwijl mijn moeder nog 20 jaar moest werken, het ligt denk ik maar net aan de persoon maar het was hier echt niet makkelijk. Lekker het huishouden doen en op kleinkinderen passen (die er ook maar net moeten zijn natuurlijk en waar je als man ook maar net zin in moet hebben als je gepensioneerd bent) moet je ook maar net liggen. Laat je er absoluut niet door aangesproken voelen oid maar begrijp wel dat de situatie wel degelijk anders is.
In welk opzicht? Mijn man en ik schelen 6,5 jaar, ik 28 en hij 34, het enige waar wij tegen aanlopen is dat mijn man heel erg ambitieus is en ik niet. Maar dat was altijd al zo, niet echt een leeftijd ding misschien, al dacht mn man toen ik 18 was dat het nog wel zou komen not...
ik merk dat ik wat wulps ben.. dingen totaal anders ben gaan zien laatste jaar.. andere dingen wil.. hij is dat stadium voorbij.. mijn man dacht ook bv dat hij van mij een heel nette meid kon maken maar kom er nu achter dat ik totaal iemand anders ben eigenlijk.. en ik dingen gemist heb.. waarschijnlijk te vroeg relatie in gegaan
Ik ben 20 jaar bijna 21 en mijn vriend 35 jaar. Hij heeft een dochter van 6 jaar. En zijn nu al 9 maanden bezig voor een kleine samen. Toen ik heb leerden kennen was ik 17 jaar , toen hebben we niks gedaan gingen gewoon als "vrienden" om en nooit samen wat doen Ofzo altijd met een groep (ik was de jongste van de groep). Ik was net 18 toen we ineens echt in contact kwamen. Eerst ging ik met zijn ex zwagertje van mijn leeftijd stappen en ging hij , zijn zus en vriendin ook mee. Toen vroeg ik hoe oud ben je hij zei 28. Elke keer zat die aan me en ik dacht wat moet je nou sukkel haha een week later was ik met me stiefmoeder en hele groep bij een lounge club bij ons in de buurt en hij was der ook met zijn dochter. Toen gingen we trug maar de camping en vroeg die of ik even bij hem langs kwam. Ik vroeg hoe oud ben je nou eigenlijk en toen zei die 28 ik dacht prima geloof ik. Maar zijn dochter zei nee hoor papa je bent 33 toen moest ik wel even slikken. Al met al moet ik zeggen dat het heel goed gaat , ik ben zowiezo al volwassen voor me leeftijd en zie er ouder uit. Scheelt ook dat het eerste jaar van onze relatie meer lol maken was. Hij kwam uit een relatie van 10 jaar en wilden eigenlijk vrij zijn maar vond mij ook leuk en ik was nog "jong". We hebben het toen wel moeilijk gehad hoor veel gedoe en veel meegemaakt. Nu ruim 2 jaar later is die weer rustig en zijn we echt een gezinnetje. Ik ben zelfs nog ouderlijker als hem!! Het enige wat ik soms moeilijk vind is dat hij echt een leven voor mij heb gehad en dan bedoel ik niet alleen zijn ex maar echt een leven stappen , vrienden op vakantie etc. Maar we merken er niks van en niemand heeft nog tegen ons gezegd hee hoeveel schelen jullie jij lijkt veel jonger of jij lijkt vel ouder. Sommige mensen denken echt huh meen je dat haha. Ik weet alleen niet voor wie dat een compliment is want je ziet heus wel dat die geen 20 meer is
Lastig, het wulpse in mij wordt wel gewaardeerd hier gelukkig. Wil je nog wel vechten voor je relatie of zit je op het punt om er mee te stoppen? Sterkte meis, lijkt me een lastige situatie voor je.