Leeftijdsverschil met partner

Discussie in 'De lounge' gestart door Merryl, 10 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

Ik heb er geen problemen mee, het is idd maar een getal.

Mijn man en ik schelen maar 5 jaar van elkaar, zijn nu 12.5 jaar bij elkaar.
    Maar op moment dat we wat kregen was ik wel minderjarig, was 15 en hij 20, we zijn er ook nooit raar door aangekeken, behalve zijn ouders, die hadden er wat moeite mee.

2. sorien

sorien Actief lid

3 apr 2012
    432
    1
    0
    NULL
    NULL
    mijn vriend en ik schelen 24 jaar..
    genoeg relaties gehad met manne van me eigen leeftijd en nu uiteindelijk super gelukkig met mijn vriend!
    tuurlijk mensen kijken raar op als ze ons samen zien..
    maar f*ck the world of je nu homo lesbie of iemand hebt die ouder of jonger dan je is.
    en jaa tuurlijk denken wij na over onze toekomst maare ik ben ook opgrgroeid bij oudere ouder's en nooit wat te kort gekomen

3. sorien

sorien Actief lid

3 apr 2012
    432
    1
    0
    NULL
    NULL
    eftig meiden..
    hier juist het tegenovergestelde mijn vriend die is op sexueel gebied veeeeel actiever als ik.
    als het aan hem lag dan was het min. 3x per dag en de rest naar behoeft :)

4. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Heb er weinig problemen mee als ze maar gelukkig zijn.. toch vind ik wel dat er een grens is. Maar die ligt anders als je bijv 15 en 30 bent, of 30 en 45.

ben net terug van vakantie, mijn vriend en ik hebben ons de laatste avond onze ogen uit de kop gekeken (de hele boel die daar zat trouwens). een meisje van misschien net 16 (belachelijke korte rok, veel te hogge laarsen.. je weet wel). En dan een hele oude vent ernaast, met geld natuurlijk. en een meisje van een jaar of 8 en duidelijk zijn dochter.
    Dat vind ik écht niet kunnen, gewoon vies.

5. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik ben 6 maanden ouder dan mijn vriend

tsjah een ieder moet het voor zichzelf weten natuurlijk maar ik vind het nog steeds raar die grote leeftijdsverschillen. ik zou het iig niet kunnen

Deel Deze Pagina