welk merk tegen luizen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 13 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

op dit moment hebben ze luis op de psz.

dus nu wil ik zorgen dat we alles in huis hebben mocht hij het ook mee naar hui nemen.

Nu dacht ik zelf aan prioderm.

Wat moet ik aan schaffen? ik heb nu op mijn lijstje staan de lotion de shampoo en de preventie spray.

dan nog een andere vraag. dochter is een jaar wat kan ik voor haar gebruiken?

2. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

luizenkammetje en iedere dag kammen, zodra je dan ziet dat hij luizen heeft gelijk de shampoo er in, zo ben je er des te sneller bij.

Ik doe nu bij K iedere avond preventief al kammen, hier op school is het er helaas ook :(

3. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

ik heb 3 soorten kammetjes een electrische, 1 met ribbeltjes, en 1 speciaal voor lang haar hahahaha shampoo prioderm, ben op alles voorbereid..

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

Prioderm Creme Shampoo anti-luis
    Prioderm Lotion
    Prioderm Dimeticon Lotion 100ml

Prioderm Luizen- En Netenkam 1st

dit heb ik nu in mijn wagentje is dat genoeg? of mist er nog iets?

5. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Na twee ervaringen heb ik nu een elektrische kam, ik ben er heel blij mee, hij werkt echt goed. Je moet wel een aantal weken dagelijks kammen. Ik heb de Robi Comb Pro. Uiteindelijk ben je met de shampoo e.d. net zoveel of meer geld kwijt. Ik kam de meiden en mijzelf regelmatig ter voorkoming of controle. Je kunt ook Teetreaolie gebruiken als preventieve optie daar houden de luizen ook niet van.

6. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Tjeemig dat is wel een beetje veel. Ik kam ze altijd met heel veel cremespoeling, als je dat 10 dagen volhoudt zijn ze ook weg. En ik gebruik voor de kinderen soms de shampoo van Prioderm, dat is makkelijker want de dimeticon moet langer in blijven werken. Dimeticon kunnen ze weer niet resistent van worden.

Maar ik zou alleen de shampoo doen, en eerst met shampoo wassen en vervolgens elke dag met veel cremesepling kammen. Na 5 dagen nog een keertje met shampoo en dan nog 5 dagen kammen tot je helemaal niets meer tegen bent gekomen.

Zo komen we er hier altijd af. Mijn dochter is een luizenbol en ik heb lang dik krullend haar dus wij zijn altijd het haasje ;)

Deel Deze Pagina